2014. február 28., péntek

Catrice Absolute Eye Colour Négyrészes Szemhéjpúder - Teszt



Ez az első Catrice termékem és nem is értem eddig miért nem vettem tőlük semmit. Viszont ez sem igazán volt tudato
s vásárlás, egyszerűen csak egy szép rózsaszínes-lilás szemhéjpúder palettát szerettem volna és ezen akadt meg a szemem. 




Ez a paletta az új szortimentből való és a F'rosen Yoghurt nevet kapta. 
A csomagolása nekem nagyon tetszik, szép, letisztult és a műanyag is elég erős.



A színek gyönyörűek, nagyon szépen harmonizálnak egymással. A két fölső szín csillámos, a bal oldali nagyon fényes, a jobb viszont csak enyhén csillog. A két alsó szín teljesen matt. 


DE! A pigmentáltsággal már sajnos akadnak gondok. A két világos árnyalattal meg kell szenvedni, hogy látszódjanak, viszont a sötétek már elég erősek. Kár értük, mert tényleg nagy szép színek.

Az áruk 1399 Ft. Összességében nem bántam meg, hogy megvettem, mert a sötét színeket szépen lehet a használni, a világosak meg legfeljebb kiemelésre jók lesznek. 

Nektek hogy tetszik? Esetleg tervezitek beszerezni?

Orsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése