2014. október 10., péntek

Sleek Brow Kit - Teszt

Már több mint egy hónapja nem volt bejegyzés, aminek megvannak sajnos az okai. Időközben elköltöztem Győrbe és megkezdődött az egyetem is. Így, egy hónap után nagyjából ki tudtam alakítani, hogy mikor van egy kis szabadidőm a tanulás és az itthoni teendők mellett (bár most is rajzolnom kellene, kicsit húzós ez az építőmérnöki), úgyhogy újra várhatóak a posztok. Most pedig a Sleek szemöldökformázó készlete van terítéken.


Előzmények: számomra a Maybelline szemöldökceruzája a tökéletes választás, még nem találtam hozzá hasonló színt, ami barna, de vöröses beütés nélküli. Igen ám, csakhogy ez a ceruza rettenetesen gyorsan kopik, ezáltal igen gyakran kell hegyezni. Ezért gondoltam úgy, hogy jobb megoldás lenne egy ilyen szemöldökformázó készlet beszerzése.

Így jön a képbe a mai tesztalany. Szerencsére több színben kapható ez a szett, így az én választásom az Extra Dark elnevezésűre esett. Magát a terméket egy papírdobozban kapjuk, a hátulján a szükséges információkkal. 



Maga a doboz erős, matt műanyagból készült, mint általában a Sleek paletták. Jól záródik, táskában sem nyílna ki magától. 


Ha kinyitjuk a dobozt, benne találjuk a két festéket: egy waxot és por állagút, 2 kis ecsetet és egy meglepően jól használható csipeszt. 


Ami a színeket illeti, teljesen rendben vannak: a wax könnyen kenhető, nem darabos, a púder egy kicsit porol, de még elviselhető módon. A tartóssággal sincs baj, nem másznak el a helyükről.


És akkor jöjjön a nagy bánatom. Rendelés előtt rengeteg swatchot néztem meg róla, hogy biztosan jó legyen a színe. Igen ám, csak ugye élőben derül ki igazán hogy tényleg jó lett-e a rendelt árnyalat. Hát sajnos nekem nem. A célom egy sötétbarna szín volt, inkább feketébe hajló árnyalattal, de mégsem teljesen fekete. Ez sajnos csokibarna, amiben ott van az enyhe vöröses beütés, ami nekem nagyon nem áll jól. 

Ebből az okból kifolyólag szeretnék megválni tőle. Kétszer használtam, jelenleg ilyen állapotban van, még a doboza is megvan. Kommentben jelezd, ha érdekel és megbeszéljük a továbbiakat.


Ti mivel formázzátok a szemöldökötöket?

Orsi





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése