2014. szeptember 3., szerda

MAC Powder Blush - Teszt

Végre újra itt! Elnézést kérek a kis kihagyásért, sajnos a költözés és az egyetem kezdete minden időmet lefoglalta, de most ismét jelentkezem, ezúttal egy igazi gyönyörűség tesztjével. Figyelem! Képekben nem lesz hiány!





Mindig, amikor bemegyek a MAC üzletébe, egy olyan kis furcsa félelem fog el, mintha nem lennék oda való. Most is így tértem be, kissé félve kezdtem el nézegetni a pirosítókat. Ekkor egy nagyon aranyos és iszonyat kedves eladólány egyből jött, hogy tud e segíteni. Mondom igen, egy enyhén barackos, nem matt színt keresek. Megnéztünk jó pár árnyalatot mire meglett a végleges választás, ez pedig a Style volt.


Minden fontos infót, amit tudnunk kell a termékről a doboz, illetve a tok hátulján találjuk.


Mint már említettem, az én árnyalatom a Style, ami egy csodás barackos szín, frost finissel.


A pirosító tokja elég masszív műanyagból készült, ráadásul olyan jól záródik, hogy egy kisebb művészet kinyitni, magától ezt soha nem tenné, bár én nem is pakolnám a táskámba a mindennapokra, úgy féltem. 




Az állaga mondhatni már kicsit kemény. Nem ez az első pirosítóm a márkától, úgyhogy mindegyikről elmondhatom, hogy egyáltalán nem porzanak. Minimálisan sem. Egyáltalán nem!!


A pigmentáltságról is annyit általánosságban róluk, hogy szuper, erős színük van. Tényleg elég belőlük egy kevés is.


Összességében tényleg azt tudom mondani, hogy egy igazán profi termékről van szó. Bár az ára nem túl olcsó, 6500 Ft körül van, mégis egyszer mindenkinek be kellene fektetnie rá. 

Nektek van MAC pirosítótok? Melyik a kedvenc árnyalatotok?

Orsi








2 megjegyzés:

  1. A kell az túlzás, engem ez a szín például konkrétan egyáltalán nem érint meg. Viszont egy másik színben egyszer talán majd kipróbálom.. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyiféle árnyalat van belőlük, hogy nem hiszem, hogy ne találna mindenki a saját ízlésének megfelelőt.

      Törlés