2014. augusztus 26., kedd

Manicure Of The Day

Ez a mai mani is az egyik kedvenc körmös technikámmal készült egy We Heart It-es inspiráció alapján. Máskor is írtam már, hogy szeretek ombre körmöket készíteni, mert sokkal gyorsabban kész vagyok vele, mintha rendesen festettem volna ki őket. Most is ehhez volt kedvem, egy újabb színpárosítással.



Magamtól nem biztos, hogy kombináltam volna a kéket a rózsaszínnel, de miután megláttam, hogy milyen jól mutatnak együtt, muszáj volt kipróbálnom, a csillogós topper pedig már csak hab a tortán. Vagyis inkább a vattacukron, mert ezek a színek engem leginkább egy jó nagy habos vattacukorra emlékeztetnek.


Árnyékban nem annyira jön ki a lényeg.


Így talán egy kicsivel jobb.


És a slusszpoén: legutóbbi Sugarshopban tett látogatásomkor teljesen véletlenül választottam a körmeimhez színben passzoló macaront. :D


Elnézést kérek a homályért, telefonos kép.

Felhasznált lakkok:
Essence - Protecting Base Coat
Avon Nailwear Pro + - Serene
Golden Rose Rich Colour - 67
China Glaze - Fairy Dust
Catrice - Quick Dry & High Shine Top Coat

Nektek mi a kedvenc színpárosításotok?

Orsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése