2014. augusztus 19., kedd

Room tour

Sok oldalon láttam már ilyen "szobabemutatós" bejegyzést, és nekem mind nagyon tetszettek. Az ok, amiért most én is megmutatom a sajátomat az az, hogy tegnap sikeresen aláírtuk a bérleti szerződést, és jövő héten már költözöm is Győrbe. Ezért ez a bejegyzés talán egy kis búcsú is lesz a szobámtól, mivel jó pár dolgot vinni fogok magammal belőle, tehát nem marad sajnos ebben az állapotában. Remélem azért tetszeni fog nektek! :)




Amint belépünk az ajtón, ez a látvány tárul elénk. Az látható, hogy tetőtéri szobám van és a színvilágot a bézs illetve a piros árnyalatai uralják, kivéve a bútorokat, mert azok mind fehérek.



Az ajtótól balra van a TV-m, illetve ott található még egy kis terasz is, amit nem igazán szoktam használni, de ha jobban megnézitek, láthatjátok a kis Nyunyómat is, aki nyáron ott szokott kint lakni.


Az ajtóval szemben van az íróasztalom, illetve ott balra mellette szokott lenni a nyúl ketrece amikor bent van.


Az íróasztallal szemben kaptak helyet a ruhásszekrényeim, a polcokon pedig könyvek, legók, illetve innen-onnan származó kis emlékek sorakoznak.


És itt az ágyam, ami az íróasztal mellett található jobbra, én pedig nagyon imádom! Talán ez fog hiányozni a legjobban a bútoraim közül.


Az ágytól jobbra található egy kisebb szekrény, ennek a tetején vannak a szépségápolással kapcsolatos dolgaim, a sminkecsetek, az Ikeás fadobozban pedig a sminkek.


Ennyi lett volna az én kis szobám.
Remélem tetszett! :)

Orsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése