2014. augusztus 14., csütörtök

Mire jó még? + Manicure Of The Day

Ma egy új témát nyitok, aminek a Mire jó még? nevet adtam. Olyan egyszerű, otthon is fellelhető háztartási dolgokról vagy sminkszerekről fogok írni, amiknek eredeti rendeltetésükön kívül más felhasználási módjaik is vannak.
Ma a szobafestéskor használatos maszkolószalag van terítéken és a vele készített mani.



Sokféle körömdíszítéshez használok celluxot, ez a módszer viszont nem mindig a kedvencem. Először is, borzalmasan ragad, még azután is, hogy többször áthúztam a bőrömön. Másodszor, kissé nehézkesen lehet formázni: nagyon vékony az anyag és az olló is könnyen elcsúszik rajta. Harmadszor pedig nem fekszik úgy rá a körmökre ahogy kellene, sokszor alámegy a körömlakk és oda a nagy mű..


Ekkor kezdtem el új, használhatóbb megoldás után nézni, és hamarosan  jött is a megoldás a maszkolószalag személyében. Miben is jobb, mint a cellux? Mivel papírból van, sokkal könnyebb vágni, nem fog könnyen elszakadni. A körmökre is szépen ráfekszik, nem fog alámenni a lakk. Nekem sokkal jobban bevált ez a módszer.


Ez a mostani mani is így készült, és bár közel sem lett tökéletes, azért elsőre nem olyan rossz. A mintát egyébként cikk-cakk ollóval vágtam ki. A színválasztásról pedig annyit, hogy az egész elkészülte után jöttem rá, hogy úgy néz ki, mint egy húsvéti tojás. :D 
Majd legközelebb okosabb leszek.

Felhasznált lakkok:
Essence protecting base coat
Golden Rose Rich Colour - 67
Models Own - Banana Split
Catrice - Quick Dry & High Shine Top Coat

Ti mit szoktatok használni körömdíszítéshez?

Orsi

6 megjegyzés:

  1. Erről a képről az a hajszín jut eszembe,ami a White Hair Facebook oldalán is látható,a lánynak szőke haja van,és rózsaszín - lila ombre-s átmenetre van megcsinálva a haja :D Amúgy ügyi vagy,jó lett ez a mani :)

    VálaszTörlés