2014. augusztus 21., csütörtök

Segítség!

Most egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek, mégpedig sminkecsetválasztás terén! Nektek melyik ecset vált be a legjobban a baked pirosítók felviteléhez??? Jelenleg egy ELF darabot használok, mégpedig a Professional Bronzing Brush-t. Egyedül ennek elég kemények a szálai ahhoz, hogy normális mennyiségben sikerüljön vele felvennem ezeket a fajta pirosítókat. Eddig se szerettem, egyáltalán nem jó érzés az arcon ezzel dolgozni, ma reggel pedig úgy döntött a drága hogy teljesen indokolatlanul kihullajtotta majdnem a negyed szálkészletét. Ez így nem állapot, ezért vagyok kíváncsi rá, hogy nektek mi vált be a legjobban! Előre is köszönöm a segítséget!!! :)

4 megjegyzés:

  1. Szia Orsi! Nekem két pirosító ecstem van, mindkettőt nagyon szeretem. Az egyik az M.Jaggi ferde ecsete, ami természetes szőrből készült és legjobban a 'lazább' pirosítokhoz szeretem használni. Én ezt Pesten az Ecsetboltban vettem, de e-mailben lehet tőlük rendelni.
    A másik a Sigma F40-es, szintén ferde ecset, ami sokkal tömörebb, szóval a keményebb, préselt pirosítókhoz is nagyon jó. Remélem tudtam segíteni. Puszi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj nagyon szépen köszönöm a segítséged! :) A Sigmának mindenképpen utánanézek mert pont a keményebb fajtákhoz valót keresek.

      Törlés
  2. Bár vélemény még nem tudok mondani, de én most egy Real Technique hasonmás ecsetet rendeltem Ebay-ről pirosításhoz, szerintem érdemes megnézni, mert alapozó ecsetem is innen van és az is jól bevált :)

    http://thebeautyandglamourblog.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, meg fogom nézni. Azért majd érdekelne a véleményed ha már használatba vetted. :)

      Törlés