2014. augusztus 6., szerda

Júliusi kedvencek

Először is elnézést szeretnék kérni, amiért ritkábban írok, de annyi a tennivaló az egyetem és a kollégiumi jelentkezések körül, hogy azt se tudom, hol áll a fejem. A blogsale is sajnos tolódik, de a hét végén mindenképpen sort kerítek rá. És tudom, hogy már elmúlt augusztus eleje, de most hozom a múlt havi kedvenceimet. Mindemellett pedig igyekszem gyakrabban írni, mert már annyi ötletem van, hogy csak na! :)





Bourjois Rouge Edition Velvet folyékony rúzs - Frambourjoise: nyáron, főleg a nagy melegben nem igazán van kedvem erősebb sminket viselni, inkább követem az alig smink - élénk ajkak trendet. Ez a rúzs pedig tökéletesen tartós még a 40 fokban is, simán kibírt 8 órát egyhuzamban evés-ivással. Imádom!

Garnier Moisture Match arckrém száraz bőrre: éjszakai ápolásra vettem, tökéletesen bevált. Az állaga könnyű, nagyon hamar beszívódik és szépen hidratál. Bővebben itt írtam róla.

"Beauty Blender": eBay-es darab de nagyon jó minőségű. A BB krémeket szoktam ezzel felvinni, nagyon szép, természetes lesz a végeredmény. Már jó ideje használom, de még semmi baja nem lett, nem repedt meg a folytonos vizezéstől.

Oriflame éjszakai lábápoló krém: különösen nyáron a lábaim hajlamosak a kiszáradásra, ezért muszáj kennem őket minden este. Bár ez a krém nem tesz csodát velük, de gyorssegélynek pont jó. 

Garnier BB krém: a meleg időben kifejezetten kényelmes a könnyű BB krémek használata. Nekem még ez volt az első darabom, nem kifejezetten a kedvencem, főleg mivel ez a sötétebbik árnyalat, de a világosabb Skinfood-al keverve pont jó. Azért idén nyáron már szeretném elhasználni.

Rimmel Moisture Renew rúzs - In Love With A Ginger: visszatérve az élénk ajkakhoz, ez volt a másik olyan rúzs, ami után sokszor nyúltam a múlt hónapban. Imádom ezt a narancsos-piros árnylatot, ráadásul úgy hírlik, ez a darab a MAC Morange tökéletes dupe-ja, úgyhogy végképp egy főnyeremény.

UMA Mineral Powder Make Up: sokkal jobban szeretem ezeket a fajta púdereket, mint a kompakt verziókat, nekem abból sokkal nehezebb kinyernem a terméket. Ez az UMA darab nagyon szépen mattít, és igazán pénztárcabarát áron lehet hozzájutni a Makeup plaza-ból. Elég régóta használom, de még sosem okozott csalódást.

The Body Shop Beautifying Oil: a sok napsütés és a klóros/sós víz nincs éppen jó hatással a hajra, ezért minden hajmosás után ezzel a citromos csodával kenem a hajvégeimet. Szintén régóta megvan, amióta használom, azóta láthatóan kevesebb a töredezett hajszál. Semmiért nem cserélném el!

Nektek mik voltak a kedvenceitek?

Orsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése