2014. július 31., csütörtök

Örömhírek

Először is, mint láthatjátok végre új kinézetet kapott a blog, igaz egy kicsit talán túl rózsaszín lett. A másik, nagyobb boldogságom pedig az, hogy ősztől a győri Széchenyi István építőmérnöki karán fogok tanulni! Ezzel mondhatni valóra vált egy régi álmom, mivel negyedik osztály végén eldöntöttem, hogy építészettel szeretnék foglalkozni. Sok akadály állt elém a cél eléréséhez vezető úton, és majdnem úgy alakult, hogy mégsem tudom megcsinálni, de nem adtam fel, kitartottam és sikerült! De ezzel még közel sincs vége az események áradatának, most jön még a java! Elég sűrű augusztusom lesz, még előttem áll a beiratkozás, a kollégiumi felvételi és hamarosan a születésnapom is itt van. Mivel szeptembertől nagy valószínűséggel kollégiumban fogok lakni, ez azt jelenti hogy sajnos nem vihetem magammal az összes sminkes dolgaimat, ezért szortíroztam egy kicsit és úgy döntöttem, hogy egy blogsale-t fogok tartani, mégpedig szombaton. Ott majd leírok minden részletet. Addig is további szép napot kívánok!

Orsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése