2014. július 15., kedd

InstaMe

Végre elérkezett ez is, én is beléptem az Instagram csodás világába. Eddig csak az akadályozott meg, hogy szeretett telefonomon Windows7 operációs rendszer van, a kedves programozók pedig nagy nehézségek árán is csak Windows8-ra tudták megcsinálni az alkalmazást. Ez van, ha az embernek első generációs telefonja van. De most! Most hogy megkaptam drága tabletemet már semmi nem állhat az utamba, úgyhogy most el is hoztam az első adag képet mindennapjaimról. Ha szeretnétek orsolyabobaly néven találhattok meg. :)







Így kell mozizni! 
Be is váltottuk gyorsan a Rossz szomszédságra. Nekem nagyon bejött a film.


Néhány köröm:
A legújabb kedvenc banánsárga Models Own,
Golden Rose matte satin szegecsekkel,
és egy We Heart It-es inspiráció alapján készült rózsaszín és kék ezüst díszítőszalaggal.


Vásárolgatások eredményei:
Macaron minden mennyiségben, 
zsákmányok a Nailland-ből,
szuperkényelmes új futócipő.


Mert imádok enni:
Anyukával a nagy shoppingtúra közepette megpihentünk egy jegeskávéra és egy sajttortára,
házi sárgabarack mogyival és mézzel,
 friss házi barack és meggylekvár, 
mutáns eper a boltból.


Egy kis más:
Imádom a FitnessBlender videóit, minden nap erre tornázom,
Nyunyóka kedvenc pihenőhelye a sarokban, a radiátor alatt.

Veletek mi történt mostanában?

Orsi





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése