2014. július 9., szerda

Catrice Ultimate Shine Lip Colour ajakrúzs - Teszt

Bár szeretem a feltűnő színű rúzsokat, néha azért jó egy kicsit világosabb, visszafogottabb színt is kenni az ajkaimra. Épp ezért esett a választásom erre a Catrice darabra, mert egy rózsaszínes, bármikor bevethető színt kerestem. Lássuk akkor, hogy hogy is teljesít.




Ez a rúzs összesen 8 árnylatban kapható, az én választásom a 250-es Yes, We Can-dy!-re esett. A csomagolás fényes ezüst, ami gyönyörűen gyűjti az ujjlenyomatokat és a karcokat. Viszont eléggé strapabíró, ha csak úgy bedobjuk a táskánkba nem fog szétesni magától.



A színe egyébként nekem kicsit csalóka volt. Amikor a Müllerben kentem a teszterből a kézfejemre élénkebb színe volt, ezért is vettem meg. Aztán amikor otthon felkentem a számra, már alig látszódott valami. Ismét hála a neonfényeknek... 


Amit így el tudok róla mondani, az az, hogy tényleg elég visszafogott a színe, azért eléggé rózsaszínes, tele arany csillámokkal. Az állaga kellemes, krémes, könnyen kenhető, nem szárít. A tartóssága nem kiemelkedő, evést-ivást nem bír ki. Ha ezektől eltekintünk 
nagyjából 3-4 óráig marad fent. 


Véleményem szerint nem rossz darab, viszont nem kihagyhatatlan. Tényleg csak amolyan "feldobok valamit" fajta. Bármelyik Catrice-állvánnyal rendelkező drogériában beszerezhető 1249 Ft-ért.

Nektek megvan ez a rúzs? Mi a véleményetek róla?

Orsi



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése