2014. július 2., szerda

Júniusi kedvencek

Egy újabb hónap telt el tele programmal, bár a terveimnek nagyjából a fele valósult meg. Történt jó is rossz is, de a legrosszabb az, hogy egy kicsit el vagyok maradva a bloggal, nem tudok annyit posztolni, mint szeretnék, de igyekszem ezen változtatni. Ami az e havi kedvenceket illeti, inkább most nem annyira a sminktermékekre koncentráltam, inkább más, jól bevált ápoló készítményeket hoztam. Lássuk is akkor őket!






L'Oreal Caresse Wet Shine ajakfény: egész jó kis termék, ha szeretnénk egy kis színt, de nem akarunk egy nehezebb rúzst feltenni. Nyárra pont ideális, mert nem olvad le még a nagy melegben sem.

Essence Lash & Brow gel: szempillára használhatatlan, viszont szemöldökre tökéletes. Miután porral vagy ceruzával kitöltöttem a hiányos részeket, utána ezzel simítom át és szépen úgy is marad hosszú órákig. Vigyázni viszont nem árt vele, mert ha túl sokat kenünk fel, vizesnek tűnik az összhatás. 

Garnier Ultra Doux rozmaringos és olívás sampon + balzsam: még régebben kezdtem el használni, viszont akkor félbehagytam, mert borzalmasan sprőd lett tőle a hajam. Most viszont újra elővettem, és nagyon meglepett. Eszméletlenül selymessé és fényessé változtatta a hajam! Aztán rájöttem, hogy valószínűleg a festésre reagált úgy, mivel azóta szépen lenőtt minden a hajamról.

Carmex ajakápoló: hónap közepén sikerült lebetegednem, amivel együtt járt az is, hogy az ajkaim cserepesre száradtak. Ilyenkor nincs is jobb megoldás ennél az ajakápolónál, egy éjszaka alatt nagyon sokat tud javítani a helyzeten.

Catrice Ultimate Shine ajakrúzs: a múlt hónapban is sokat használtam természetes színeket, most épp erre a rúzsra esett a választásom. Szép színt és enyhe fényt is ad, semmi extra de a melegben ennél több nem is kell.

Hawaiian Tropic napvédő szárazolaj: mikor még hónap elején strandidő is volt, akkor nagyon jó hasznát vettem. Nem vagyok leégős típus, inkább barnulok, de a fényvédelem mindenképpen fontos! Szeretem, hogy nem krém, hanem olaj, ezáltal nem hagy nyomot és nem foltosan fogunk barnulni.

Bepanthen kenőcs: aztán jött a rossz idő, amikor is sikerült szépen megfáznom. Az orrfújás pedig nem tesz éppen jót az orromnak, gyönyörűen ki is pirosodott. Ilyenkor én csakis erre a krémre esküszöm, este bekenem, reggelre már el is múlik minden. Orrfújós betegség esetén must have termék!

La Roche-Posay Effaclar Mat arckrém: minden sminkelés előtt ezt használom, szépen hidratál és egyben mattít is. Szintén nyárra kitűnő, könnyű krém, a sminkemet is tartósabbá tette, később kezdett fényesedni az arcom.

Nektek mik voltak a kedvenceitek?

Orsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése