2014. július 26., szombat

Körömlakk TAG mix

Nem igazán vagyok nagy körömlakkos, de azért néha én is szeretek elpepecselni és alkotni valamit a körmeimre. (Több-kevesebb sikerrel.) Ezt a TAG-et nemrég láttam néhány blogom, és mivel még sosem csináltam ilyet, gondoltam kitöltöm. :)








Melyik a kedvenc fedőlakkod?
Most éppen a Catrice Quick Dry & High Shine lakkját használom, ami nagyon jól szárít, viszont minden mintát, nyomdázást elken. Nagyon gondolkodom rajta, hogy beszerzem a Seche fedőlakkját, mert ez így nem állapot.

Kedvenc kéz/körömápoló készítményed?
Sajnos még nem találtam meg a tökéletes kézápolót, mert eddig bármit próbáltam, semmi nem segített még a kiszáradt körömágybőrömön. Valami tipp esetleg? :S

Glitter vagy matt?
Ez inkább hangulat és időjárás függő: ha napsütés akkor egyértelműen glitter, ha borongós idő akkor matt.

Milyen körmös terméket vásároltál utoljára?

Most egy kicsit csalok mert ezt a Models Own Artistix csodát a barátomtól kaptam, de ha olyat nézünk amit én vettem, akkor épp úton van felém Ebay-országból egy körmös ecsetkészlet.

Kedvenc körömlakk márkád?
Ha alapszínekről van szó, akkor egyértelműen a Golden Rose lakkjai a befutók nálam, ha viszont egy különlegesebb darabra vágyom, akkor a Models Own szépségei között válogatok.

Sötét vagy világos színek?
Úgy figyeltem meg, hogy ez nálam abszolút évszakfüggő. Nyáron legyen minél színesebb és élénkebb, télen viszont a sötét változatok a nyerők.

Hogyan neveznéd a körömlakkokkal való kapcsolatod? (hobbi, szenvedély, függőség, stb.)
Inkább kellemes időtöltés, kikapcsolódás. Van hogy nagyon megjön a kedvem és akkor alkotok valami extrábbat, de olyan is megesik, hogy egy szimpla lakkot sincs kedvem felkenni.

Kedvenc tavaszi/nyári/őszi/téli körömlakkod?
Nincs külön kedvencem a négy évszakra, inkább a tavaszi-nyári és az őszi-téli időszakban változnak.

Az elmúlt télen például ezek után a lakkok után nyúltam legtöbbször.

Ezek pedig a mostani nyári favoritok.

Készítettél már franken lakkokat?
Még nem, de nem is igazán vonz a dolog.

Mennyi lakkod van?
Barátom szerint túl sok, szerintem nem elég.

Melyik márkából van a legtöbb körömlakkod?
Ebben a kérdésben kiütéssel győzött a Golden Rose!

Mi van a körmödön most?
A Douglas Absolute Nails 29-es Moon'Shine alapján sok-sok színes pötty.


Hogy állsz a francia manikűrrel?
Egyszer  volt egy elkeseredett próbálkozásom vele, amikor rá kellett jönnöm, hogy az én körömformám erre egyáltalán nem alkalmas.

Kedvenc textúra/finish?
Ez is a hangulatomtól változik. Csak érzékeltetésképpen: télen alig tudtam lejönni a sand-lakkokról, egy hónapja a holo-ba voltam szerelmes, a múlt héten pedig egy duochrome-ot imádtam.

Nehezen dobod ki a már használhatatlan lakkokat?
Minden lakkot igyekszem maximálisan kihasználni, ha másra nem jó már, akkor legalább díszítésre. De ha tényleg meg kell válni tőle, akkor fájó szívvel, de megteszem. Utána pedig vagy újraveszem, vagy beszerzek egy hasonlót. :D

Ha van kedvetek töltsétek ki ti is! :)

Orsi



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése