2014. július 11., péntek

Újabb haul

Ez a vásárlás sem most történt, de gondoltam megmutatom, hogy miket szereztem be. Esetleg egy két darabra a mostani leárazásokon még le lehet csapni, én is tervezek körülnézni hamarosan. De addig itt vannak az eddigi shoppingtúráim eredményei.








Kezdeném akkor a ruhákkal: régóta szerettem volna egy ilyen világos bézs blézert, a Stradivariusban meg is találtam a tökéletes darabot, imádom úgy ahogy van! Szintén ugyanebben az üzletben bukkantam rá erre a fekete skortra, a Zara darabját is nézegettem még régebben, viszont most alkalmam is volt megvenni csak kedvezőbb áron.

 A fehér felső a kedvenc üzletemből, a Pull&Bear-ből van, így első ránézésre engem egy kórházi feslőre emlékeztet, de felvéve már sokkal jobban néz ki, emellett bármihez fel lehet venni, akár hétköznapokra akár elegánsabb viseletként. A táska is szintén innen van, mivel nem volt sima kis fekete darabom. Mindenki azt kérdezgeti, hogy hogy férnek el benne a szükséges dolgaim, de mivel én nem szeretek egy táskát telepakolni csomó fölösleges dologgal ezért a legfontosabbak (telefon, pénztárca, kulcs, az aktuális rúzsom, sőt még a tabletem és akár egy kisebb üveg víz) bőven elférnek benne. 

Ha fehérneműről van szó, nálam csakis a Tezenis jöhet szóba. Imádom, hogy minden darabjuk szuperkényelmes és a melltartóik sem esnek szét 1 hónap használat után. 


Akkor jöjjenek az apróságok: nemrég fogyott ki az éjszakai arckrémem, ezért új után kellett néznem. A választásom erre a Garnier darabra esett, tesztet már írtam is róla itt, teljesen meg vagyok vele elégedve.

Nagyon régóta kerestem a tökéletes banánsárga körömlakkot és most a Models Own személyében végre meg is kaparinthattam. Annyira imádom ezt a színt, teljesen odavagyok érte! Mani is lesz vele hamarosan.

Rúzsmániásként nem hagyhattam ki a Rimmel In Love With Ginger darabját, ami úgy hírlik hogy a MAC Morange tökéletes másolata. Még barátkozunk, de remélhetőleg jóban is leszünk.

Mostanában kezdek rájönni, hogy a Bourjois sminktermékei eszméletlenül jók! Ezt a spirált használtam eddig is, viszont sajnos kifogyott de egyáltalán nem volt kérdés, hogy újraveszem, mert tökéletes! 

Szintén egy Bourjois darab, az új Matte Velvet folyékony rúzsok közül. A Frambourjoise árnyalatot szereztem be és mondhatom, maximálisan meg vagyok vele elégedve! Rajtam simán kibírt 8 órát egyhuzamban evés-ivással együtt, minimális kopás nélkül. 

Végül, de nem utolsó sorban az elmaradhatatlan Glamour-magazin. Nem is kérdés, hogy minden hónapban beszerzem, hiszen a kedvenc újságom. :)

Ti miket vettetek mostanában?

Orsi 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése