2014. július 22., kedd

Nem vált be: Himalaya Herbals gyengéd arclemosó gél

Amikor elfogyott a kedvenc limitált Lush arctisztítóm, úgy gondoltam keresek valamit a Himalaya Herbals-tól, mert sok jót hallottam róla. Szeretem a multifunkciós termékeket, ezért választottam direkt ezt a radírozós lemosót, amit napi használatra ajánlanak. De lássuk is akkor, hogy mi a problémám vele.

Kezdjük a csomagolásnál: egyszerű kinyomós tubusban kapjuk a 150 ml lemosót. Ezzel nincs is semmi gond. A tubus hátulján találunk meg minden fontos információt róla, magát a leírást és az összetevőket. 

Szappanmentes, 100%-ban növényi eredetű hatóanyag


Ezzel eddig nincs is semmi gond. De akkor jöjjön az állaga: könnyű gél, amiben találjuk a barackmag szemcséket. Ezzel van az egyik probléma, mivel ezek a szemcsék olyan aprók, hogy olyan érzésem van a használata közben, mintha tűvel szurkálnának. Viszont lehoz minden szennyeződést, de milyen áron.. Érzékeny bőrűeknek semmiképpen nem ajánlott.


A másik problémám vele, hogy bár mindennapos használatra megfelelő, mégis rettenetesen szárít. Muszáj utána arckrémet használnom, annyira húzódik a bőröm.

Összességében nem szeretem, rossz érzés használni. Ha nagy nehezen el is fogyasztom biztosan visszatérek a Lush termékeihez. 
Ha jól emlékszem nagyjából 1300 Ft körül lehet kapni a drogériákban.

Nektek megvan ez a lemosó? Nektek hogy vált be?

Orsi





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése