2015. február 12., csütörtök

Mostanában elfogytak

Rég volt már ilyen bejegyzés, azóta összegyűlt jó néhány dolog, most ezeknek egy részéről szeretnék írni. Ebben a posztban főképp testápolási termékek kaptak helyet, és néhány kipróbált minta.











Rexona - Long lasting protection dezodor: a dezodorokkal általában úgy vagyok, hogy szeretek többfélét kipróbálni, nem ragadok le egynél. Ez a darab viszont egész jó volt, nincs kizárva, hogy egyszer még újraveszem.

Nivea - Powder touch dezodor: ezt viszont kifejezetten nem szerettem, a benne lévő púder rendszeresen befogta a ruháimat. Nekem ez éppen elég ahhoz, hogy ne próbálkozzak vele újra.

Balea tusfürdő: a DM saját márkás tusfürdői a kedvenceim, ár-érték arányban verhetetlenek. Most is elhasználtam kettőt: a mézes illata nekem nem lett a kedvencem, a mangós viszont nagyon bejött, kár hogy limitált volt.

Douglas Body Stylist - Breast volumizer: feszesítésre használtam és jelentem tényleg működik! Akinek még esetleg szüksége van hasonló hatásra annak bátran ajánlom.


Oriflame - Feet Up lábápoló krém: nagy kínkeservek árán fogyott csak el, nem szerettem használni. A hatása nulla, beszívódni alig akart, kellemetlen érzete volt. Biztosan nem fogom újravenni.

Garnier - Ultra Doux rozmaring és olíva sampon: szeretem az Ultra Doux samponokat, az én hajamat kifejezetten puhává teszik. A kicsit fűszeres illata pedig nekem tetszik. Most is ilyet használok, csak más illatban.

Bourjois - Volume Glamour Ultra Black szempillaspirál: minden idők kedvenc spirálja, pedig Krémmánián kifejezetten lehúzták. A keféje hagyományos, tökéletes méretű és pont elég festéket vesz fel. Természetesen újravevős.

Etude House - Collagen Moistfull arckrém és lemosó: még egy e-bayes rendelésemhez jártak ajándékba, szerencsére elég mennyiség volt bennük a véleményalkotáshoz. A lemosó állaga egészen furcsa, kicsit szemcsés, de nem bántóan, a dolgát jól tette. A krém nagyon könnyű és gyorsan beszívódik, szuper puha bőrt varázsol. Tervezem mindkettőt teljes kiszerelésben is beszerezni.

Vichy - Idealia Eyes szemkörnyékápoló: rendeltetése szerint el kellene fednie a szem alatti sötét karikákat és a kis ráncokat. Hát ezekből semmit csinál. Viszont csinos kis piros kiütéseket a szem alatt igen. Ennyit erről.

Ti miket használtatok el mostanában?

További szép napot!
Orsi
  



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése