2015. augusztus 9., vasárnap

Miért nem szeretem a drogériákat?

Hamarosan itt vannak a szortimentfrissítések a drogériákban, én meg csak nézem a klasszabbnál klasszabb új termékeket. Már fejben írom is a wishlistet, amikor beugrik, hogy sok rossz tapasztalat után megfogadtam, hogy én többet drogériákban nem fogok sminktermékeket venni. Ennek miértjéről és a tapasztalataimról írnék most egy kicsit.






Két esetet szeretnék megosztani most Veletek a sok közül:

1. Rossmann. Még akkor jártam arra, amikor kijött a L'Oreal új szemöldök-fixálója (Brow Artist Plumper), nekem pedig éppen szükségem volt egy ilyen típusú termékre, így erre esett a választásom. Megvettem. Nem kellett volna. A boltból kilépve azért kibontottam, hogy minden rendben van-e vele. Hát nem volt. Össze-vissza volt kenve az egész, látszott, hogy már nem egyszer ki lett bontva az üzletben. Amikor még teszter is volt hozzá. Azzal a lendülettel vittem is vissza, és bár nem szívesen, de visszavették. Mérgemben mentem inkább a MAC-be és megvettem ott a hasonló fixálót (megjegyzem nem is sokkal drágábban), mert tudtam, hogy ott biztosan bontatlan terméket kapok.

2. Müller. Néhány Essence dolgot néztem ki magamnak, 3-at meg is vettem: egy szempillaspirált, egy rúzst és egy ajakkontúr ceruzát. Ezt már csak otthon bontottam ki. Mindháromba bele volt nyúlva. Mit volt mit tenni, jöhetett a fertőtlenítő és az újabb sor mérgelődés. Pedig ott is volt teszter.

Konklúzió 1. 
Egyszerűen nem értem az embereket, hogy miért kell valamit eleve kibontogatni, ha ott van a teszter, és azt teljesen nyugodt szívvel ki lehet próbálni. Ha pedig nincs belőle, akkor sem tapicskolok bele, mert azt esetleg más megvenné. Elvileg nem is szabadna kibontani őket. Ilyenkor hol vannak a biztonsági őrök? Meg amúgy is, könyörgöm ne! Így lehet simán beszedni egy jó kis szembetegséget például a kibontogatott spiráloktól.

Konklúzió 2.
A gyártókat sem igazán értem, mert amíg Amerikában minden be van csomagolva, le van fóliázva, addig itthon elenyésző ezeknek termékeknek a száma. Itthon ezt miért nem lehet bevezetni? Így talán kevesebb selejt képződne.

Jelenleg ott tartok, hogy inkább megyek olyan helyre vásárolni, ahol tudom, hogy minden teljesen új (MAC), vagy inkább megrendelem interneten (Asos, Feelunique, BeautyBay). Csak bízni tudok benne, hogy ez változni fog, és a gyártók is rájönnek, hogy jobb lenne a termékeiket fóliázva árusítani.

Ti mit gondoltok ezekről a drogériás problémákról?

További szép napot!
Orsi

6 megjegyzés:

  1. Szia Orsi!
    Minden szavaddal egyetértek.
    Nem tudom, mikor érjük már meg, hogy minden dekorkozmetikai terméket lefóliázva kínáljanak a drogériákban! Amin én múlt héten teljesen ledöbbentem az az, hogy bementem a Westendben a Pupába, hogy vegyek egy szempillaspirált, amit egy fekete szemceruzával összecsomagolva árultak egy kis lila neszesszerben. Mentem fizetni a kasszához, ahol az eladó lány szétszedte az egész csomagot, kibontotta a spirált és ott lobogtatta, hogy ennek ilyen keféje van. Legszívesebben visszamentem volna egy másik csomagért, ami még nem lett kibontva, de nem akartam másokkal kitolni, így megvettem és elvittem. Nem értem, hogy lehet az, hogy még egy ilyen helyen sincsenek tisztában olyan dolgokkal, hogy egy ilyen termék szavatossága a felbontástól számítva kezd el lejárni. Persze nem ez a legnagyobb tragédia a világon, de azért elég rosszul esett. Főleg, mert ajándékba vettem egy barátnőmnek, akivel szeptemberben fogok majd találkozni.
    Bíborka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Örülök, hogy egy véleményen vagyunk! Sajnálom ami Veled történt, bár még nem jártam a Pupában, azt hittem ott azért más a helyzet. Főleg nem világos, hogy pont az eladó miért szedte szét, neki tudnia kellene hogy nem szabad.

      Törlés
  2. Én is mindennel egyet értek! Mondjuk én Ausztriában vásárolok Bipa, DM ott sincs semmi lefóliázva, de még soha nem találkoztam összepacsmagolt, belenyúlkált, kibontott termékekkel. Lehet mázlim volt csak, de ott még nem ért semmi negatív dolog a drogériákban!
    Itthon sikerült nekem is mindig kifognom azokat a termékeket amikbe már más belemászott, az egyik ilyen egy rúzs volt, amit leghátulról vettem le, de itthon szembesültem vele, hogy egy foglenyomat van rajta. Hát no comment...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Legyen ott továbbra is ilyen szerencséd :) Igen, én is próbáltam mindig a leghátsókat kivenni de sajnos azok között se volt kivétel. A foglenyomat meg különösen érdekes.

      Törlés
  3. Én is mindig mérgelődök rajta, de a minap elkapott beszélgetésen nem tudtam, hogy sírjak-e vagy nevessek. 2 lány a DM-ben áll a sminkes állvány mellett. Sorba mennek és bontogatják fel a szempillasprirálokat, majd felháborodva közlik, hogy ugyan miért van az összes kiszáradva...
    Gondoltam megosztom velük a titkos, hogy a pont ugyanilyenek miatt mint ŐK.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, igen. Ez sajnos elég szomorú. De akkor meg még ne nekik álljon már feljebb..

      Törlés