2015. november 4., szerda

Maybelline Fit Me! - Teszt

Nagyon kedvelem a Maybelline-t, mert elérhető áron kínál szuper termékeket, az azonban elég bosszantó, hogy néhány ígéretesnek tűnő vonalukat nem hozzák be hozzánk is. Most egy ilyen "kollekcióról", mégpedig a Fit Me!-ről lesz szó.






Külföldi YouTube-csatornákon rengetegen beszélnek ezekről a termékekről és jóformán a legjobb drogériás sminkek közé sorolják őket. Szerettem volna utánajárni, hogy ez tényleg így van-e, és mivel szükségem volt néhány dologra, így ezekre estek a választásaim. 


Elsőként kezdjük az alapozóval! Az én árnyalatom a 125-ös Nude Beige, ami se nem túl sárgás, se nem túl rózsaszínes, inkább valahol a kettő között van. Ennek az alapozónak a lényege az, hogy olajmentes, illetve nem komedogén. 
A csomagolása egyszerű, pumpás kiszerelésű, amivel könnyen tudjuk adagolni a kívánt mennyiséget.

Balra kinyomva, jobbra eldolgozva.

Az állaga kicsit inkább folyós, de nem zavaróan. Szépen terül, jól eldolgozható, én a Sigma 3DHD ecsetemmel szoktam felvinni, a fedését gyenge-közepesnek mondanám.

Eddig minden szép és jó de akkor lássuk, hogy hogyan is teljesít a nap folyamán! 
Az én bőröm sajnos az olajos kategóriába tartozik, és nem tudom hogy emiatt, vagy valami más okból kifolyólag de nekem nem olvad bele olyan szépen a bőrömbe, hanem megül rajta, és a pórusokat is kiemeli. De legalább egész nap ott marad, ahova tettem! :D
Egyszóval nem tetszik az összkép, amit látok magamon.


Folytassuk a sort a korrektorral. Kinézetre semmi különleges, pont olyan, mint a többi társa. Az árnyalat a 15-ös, ami világosításra tökéletesen alkalmas, a fedése is pont elég, inkább közepes. Szerencsére nekem nincsenek durva sötét karikáim a szemem alatt, ám aki ilyennel küzd, érdemes mást választania e helyett. Természetesen ezt is fixálni, mint a korrektorokat általában, különben megül a kis ráncokban.

Balra kikenve, jobbra eldolgozva.


Egy problémám azonban mégis van vele, mert miért ne.. Alapból nem szeretem azokat a korrektorokat, amiket telepakolnak apró kis mikrocsillámokkal. Értem én, hogy visszaveri a fényt meg így világosít de van olyan is, ami e nélkül tudja tenni tökéletesen a dolgát. Ha ezt előre tudom, nem veszem meg. 
Ezen kívül egy teljesen jól használható, minden napra használható termékről van szó.



És végül, de nem utolsósorban, jöjjön a púder! Azt előre leszögezném, hogy kizárólag a szemem alatt a korrektor fixálására használom, egész arcon való teljesítményéről nem tudok beszámolni. 
Ez az árnyalat is a 125-ös Nude Beige nevet kapta, egy enyhe rózsaszínes és kellőképpen világos színről van  szó, ami teljesen matt és nincs benne semmi csillám! Juhé! 


A csomagolása kicsit ormótlan, de legalább jól zár. A púder alatt találunk benne egy pamacsot és egy viszonylag nagy tükröt. Táskába dobósnak is remekül megállja a helyét, nem nyílik könnyen.
Az állaga nagyon selymes, viszont egy minimálisat porzik, de ezt elnézem neki mert szuperül fixál, és ami a legfontosabb, nem szárítja a szem alatti érzékeny bőrt.

Összességében a háromból egyedül a púderre tudom azt mondani, hogy minden hozzá fűzött reményemet beváltotta, ami azért nem egy jó arány. 
Ha valakit érdekelnek a termékek Feelunique-ról tudjátok megrendelni őket.

Ti próbáltátok már valamelyiket?

További szép napot!
Orsi


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése