2015. január 27., kedd

Az amerikai őrület - Makeup Geek eyeshadows - Teszt

Rengeteg külföldi YouTube-vloggernél láttam már ezeket a szemfestékeket használat közben, ők pedig folyton csak áradoztak róluk. Mivel az itthoni drogériás kínálat nem túl kiemelkedő, és amúgy is szerettem volna beszerezni néhány új színt, ezért úgy gondoltam utánajárok, hogy mit is tudnak valójában ezek a kis szépségek.




Magáról a márkáról annyit, hogy egy amerikai vlogger, Marlena alapította. A termékei között találhatók ecsetek, pirosítók, pigmentek, és a legnagyobb népszerűségnek örvendő szemhéjpúderek is. 

Nagyon sokféle színű és finishű festék közül válogathatunk, alig tudtam kiválasztani, hogy miket is rendeljek elsőre. 
A szállítás egyébként teljesen rendben volt, nagyjából 2 hét alatt érkezett meg a csomagom. 


A két szín, amire végül a választásom esett a Cinderella illetve a Créme Brülée. Maguk a panek ilyen kis papírtasakokban kaptak helyet, ezek hátulján találjuk az összetevőlistát. 


Ami mindkettőről elmondható az az, hogy az állaguk nagyon puha, könnyű felvenni őket az ecsettel, viszont sajnos egy picit porzanak. 


A Créme Brülée volt az, ami a videók alapján biztos voltam, hogy benne lesz az első rendelésemben. Maga a szín hihetetlenül pigmentált, és egy igazi univerzális darab, szinte mindenhez passzol. Én leginkább a mélyítővonalamba szoktam használni. 


A Cinderella viszont már nem olyan erős színű, de egy szolid nappali sminkhez tökéletesen megfelelő a mozgószemhéjra. 


Összességében én nagyon elégedett vagyok velük, biztosan nem ezek voltak az utolsó darabjaim.
A festékek a Makeup Geek oldaláról rendelhetők, darabjuk 5.99 $.
Érdemes egyébként szétnézni az oldalon, mivel kaphatóak olyan NYX termékek is például, amik itthon nem fellelhetők. 

Ti próbáltatok már Makeup Geek-termékeket?

További szép napot!
Orsi



2 megjegyzés:

  1. Ó, de csodaszép színeket választottál, nekem nagyon tetszenek! :) Bírom Marlenát nagyon, régen ő volt a kedvencem, de manapság már nem nézek sminkes videókat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, én is nagyon imádom őket. Marlena pedig valami zseniálisat alkotott ezekkel. :)

      Törlés