2015. január 30., péntek

InstaMe

Már nagyon régen volt Instás bejegyzés, úgyhogy eljött az ideje egy újabbnak. Lesznek itt még őszi, karácsonyi, de azért már mostani képek is. Ha esetleg gondoljátok itt találtok meg. :)













Még Glamour-napos és nem Glamour-napos beszerzések. Annyira nem estem túlzásokba. A Tiszát viszont imádom, régi vágyam volt egy!


Egy kis nyami Sugarshop és a kikelt fűszernövénykéim.


Nekem nagyon bejött ez a film, rég láttam ilyen vicceset.
Életem első Yankee Candle darabjai! És nem is az utolsók azt hiszem. :D


Nyunyi ül a fűben.
Rajz rajz hátán. Sose lesz vége. Imádok mérnöknek tanulni.


Új charmok karácsonyra: a nevem kezdőbetűje és egy szerencsehozó négylevelű lóhere.
Új kedvenc póló a Zarából. :D


Nagyon bejött mostanában a göndör haj. Ameddig le nem vágattam.
Szilveszteri sminkem főszereplői.

Veletek mi történt mostanában?

További szép napot!
Orsi



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése