2015. január 25., vasárnap

Best of Beauty TAG - 2014

Azt hiszem itt az ideje, hogy én is összeszedjem a múlt évi kedvenc sminktermékeimet ebben a TAG bejegyzésben. Nagyon szeretem mások ilyen jellegű posztjait olvasgatni, mert remek ötleteket merítek belőlük, hogy miket érdemes kipróbálni. Lesz itt olyan is ami már jól bevált, örök favorit, és olyan is, amit viszont nemrég fedeztem fel, de eddig jól működik. Jöjjenek akkor kategóriánként a legjobbak!



1. Primer: nem tökéletes, de az eddigi legjobb amit a próbáltam az az Etude House Goodbye Pore Ever primere. Szépen teszi a dolgát, valóban kisebbnek látszanak a pórusaim ha ezt használom. 

2. Alapozó: nemrég ruháztam be a MAC Matchmaster darabjára, mert eddig akármit próbáltam a kombinált bőrömre semmit nem ért. Ez az alapozó viszont számomra tökéletes! Sokáig marad matt, szépen építhető és nem kopik le. Nagyon megérte az árát!

3. Korrektor: a Rimmel Wake Me Up-ját használom már egy jó ideje az Ivory árnyalatban. A fedése inkább közepes, viszont a fényvisszaverő kis csillámoknak köszönhetően nagyon szépen világosítja a szem alatti területet.

4. Púder: nehéz jó mattító púdert találni, de ez a darab valamivel jobb, mint amiket eddig használtam. Ez pedig a TonyMoly Cotton Pact Delight púder áttetsző színben. Erre is leginkább azt tudom mondani hogy nem rossz, de lehetne jobb is.

Arcra való kedvencek

5. Bronzosító: mi más, mint a NYC Smooth Skin Bronzing Face Powder! Leginkább kontúrozásra használom, a színe tökéletes, a tartóssága viszont lehetne valamivel jobb.

6. Pirosító: nálam a MAC-től a Melba lett a befutó. Ez tényleg egy olyan gyönyörű matt pirosító, ami bármilyen szemfestéssel jól mutat. Imádom!

7. Highlighter: az én bőrtípusommal nem igazán jó ötlet ilyesfélét használni, de ha mégis úgy van, akkor egyértelműen a Mary Lou-Manizer a nyerő. Gyönyörű, pezsgőszínű fénye van, kevés is bőven elég belőle.

8. Szemöldökformázó: az egyetlen olyan szemöldökceruza, aminek a színe tökéletesen passzol az a Mabelline Mastershape Deep Brown árnyalatban. Szeretem, mert tartós és könnyen kenhető, a hátránya viszont az, hogy nagyon gyorsan fogy a waxos állaga miatt.

9. Szemhéjpúderpaletta: 2014 egyik legjobb vételének a tartom az Urban Decay Naked Basics palettámat. Napi szinten használom, minden megvan benne ami egy hétköznapi sminkhez szükséges.

10. Szemhéjalapozó: sokáig az ArtDeco-t használtam, de nagyon megutáltam az állaga és az illata miatt ezért váltottam a MAC Painterly Paint Pot-jára. Nagyon jól a helyén tartja szemfestéket, nem mászik el sehova még hosszú órák után sem.

11. Szemceruza: nem szeretek ceruzát használni, de ha alkalmibb sminket készítettem akkor a Sleek Twist Up Eye Pencil-jére esett a választásom. Puha és könnyű satírozni. Más nem is kell.

12. Szempillaspirál: sokan nem szeretik, viszont én már nem egyet használtam el a Bourjois Volume Glamour Ultra Black spiráljából. Imádom a keféjét, könnyen eléri a kisebb pillákat is, nem csomósodik és nem is pereg.

13. Ajakkontúrceruza: MAC Cremestick Liner Beurre árnyalatban. Ősszel és most télen más után nem is igazán nyúlok, egyszerűen imádom ezt a színt!

14. Rúzs: inkább rúzsceruza, mégpedig a Clinique Chubby Stick, Super Strawberry színben. Bármikor és bármihez passzol, semmiért nem cserélném le!

Szemre és szájra való kedvenceim

15. Szájfény: Catrice Beautifying Lip Smoother Apricot Cream árnyalatban - ezt kentem az ajakceruza fölé, szuper kombinációt alkotnak együtt.

16. Ajakápoló: csakis a Carmex! Főleg ebben az undi hideg időben. Csodásan helyrerakja még a nagyon száraz ajkaimat is akár egyetlen éjszaka alatt.

17. Szemre való ecset: Bdellium Tools 777 - igazi többfunkciós darab. A mozgószemhéjra is kiváló, de a mélyítővonalba való satírozáshoz is remek.

18. Arcra való ecset: Real Techniques Blush Brush - eddig ez a legjobb pirosítóecset amit valaha próbáltam! Pont elég festéket vesz fel és gyönyörűen oszlatja is el azt. 


Nektek mik voltak 2014-ben a kedvenceitek?
További szép napot!
Orsi


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése