2014. június 23., hétfő

Essence Longlasting rúzsok - Teszt

Amikor nincs kedvem egy élénkebb színt az ajkaimra kenni, sokszor nyúlok a természetes árnyalatok után. Épp ezért kedvelem ezeket az Essence darabokat, ahogy láthatjátok, már kettőt is beszereztem belőlük. Azt már most az elején elmondhatom, hogy nem kell tőlük csodát várni, viszont nem rossz kis rúzsok.



Kezdjük a külsővel: a csomagolásuk nekem tetszik, szép matt fekete, nem tűnik gagyinak, mint a márka másik fajta rúzsa. Azt is el lehet róla mondani hogy erős műanyagból készültek, nem esnek szét, ha csak úgy bedobjuk a táskánkba.



Mint már írtam, két árnyalatot is beszereztem belőlük. Az egyik a 13-as Love Me, ami egy szép, világosabb rózsaszín, a másik pedig a 07-es Natural Beauty, ami pedig egy lilásabb árnyalat. A pigmentáltságuk nem túl erős, tényleg csak arra jó, hogy egy kis színt vigyünk az ajkainkra. 

Bal oldalon a Love Me, jobb oldalon a Natural Beauty 2x áthúzva

Bár a nevében is benne van, hogy longlasting, ez nem feltétlenül igaz rá. Evés és ivás nélkül nagyjából 3-4 óráig bírja. Bármelyik Essence-pulttal rendelkező drogériában beszerezhetőek 749 Ft-ért.

Összességében azt tudom elmondani róluk, hogy nem rossz darabok, de azért a színük lehetne egy kicsit erősebb.


Nektek van ilyen rúzsotok? Nálatok hogy teljesít?

Orsi

2 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszenek ezek a színek! Szeretnék már egy természetes színű rúzst, mert mindig valami élénk jön velem haza :)
    Egyébként nagyon tetszik a blogod, látom, hogy még nem rég kezdted :) Sok sikert hozzá! Ha van kedved nézz be hozzám: littlemissancsi.blogspot.hu :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Ha csak természtes színt szeretnél elérni arra jók. Megnéztem a tiedet is és nagyon tetszik! :)

      Törlés