2014. június 25., szerda

Garnier Moisture Match arckrém normál és száraz bőrre - Teszt

Nemrég fogyott ki az éjszakára használatos arckrémem, ezért utánpótlás után kellett nézni. Természetesen miután kiválasztottam a  The Body Shop új, E-vitaminos krémjét kiderült, hogy egyik üzletükben sincs, úgy elkapkodták. Ezért valami sürgős helyettesítőre volt szükségem, úgyhogy a választásom erre a Garnier darabra esett.





A Moisture Match termékcsaládban 4 különböző krémet találunk, mindegyiket más bőrtípusra. Én azért a normál illetve száraz bőrre valót hoztam haza, mert az arctisztítóm nagyon szárítja a bőrömet, ezért éjszakára kell a segítség.



Mit várhatunk el a krémtől? Bőrlágyítást, könnyű állagot, gyors beszívódást. Amit én tapasztaltam a majdnem 3 hetes használata során az az, hogy valóban egy könnyű krémről van szó, nem zsírosítja a bőrt és igen gyorsan be is szívódik. Emellett a hidratáló hatása is pont megfelelő, de valószínűleg egy igazán száraz bőrre már nem lenne elég.


Ahhoz képest, hogy ezt a krémet csak gyorssegélyként vettem, egészen megszerettem. Amit ígér azt be is tartja, így nincs is vele semmi probléma, én maximálisan meg vagyok vele elégedve! Bármelyik drogériában beszerezhető, az ára 1700 Ft körül alakul.

Ti próbáltátok már a Moisture Match termékcsalád krémjeit? Hogy váltak be?

Orsi



2 megjegyzés:

  1. Nekem a zöld mattítót volt! A többi mattítóval ellentétben rendszeres esti reggeli használat után hosszútávon mattítot, nem azonnal :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szemeztem azzal a változattal, de a sok negatív kritika elijesztett tőle. De lehet, hogy azok csak a rövidtávú tapasztalatok voltak. Nem kizárt, hogy egyszer kipróbálom én is. :)

      Törlés