2014. június 2., hétfő

Májusi kedvencek

Na végre egy újabb hónap telt el és most már hivatalosan is beléptünk a nyárba. Sok minden történt az elmúlt hónapban, többek között beszereztem néhány ruhát és egyéb dolgot a meleg időre, közben pedig gőzerővel keresek munkát a nyárra. Remélem hamarosan sikerrel járok. De addig is elhoztam a májusi kedvenc termékeimet.









Bioderma Sébium micellás víz: ez a fajta lemosó kifejezetten problémás/zsíros bőrre lett kifejlesztve és valóban hatásos is. Nekem csodát művelt a bőrömmel. Amióta ezt használom, azóta nem jönnek ki újabb pattanások. Egy igazi csodatermék!

Essence XXXL longlasting lipgloss: a 02-es coral delight árnyalat van belőle, magában nem igazán használom, hanem inkább rúzsok fölé, hogy adjak nekik egy kis fényt. És mivel a múlt hónapban sokszor kentem rózsaszínes árnyalatú rúzsokat, ez a szájfény is előkerült hozzájuk.

Rimmel Wake Me Up korrektor: amióta megjött az Asos-tól ez a korrektor, azóta csak ezt használom! Egész szépen eltünteti a szem alatti karikákat, viszont az a kis probléma van vele, hogy apró, pici csillámok vannak benne. Annyira nem vészes, sőt még az előnyére is válhat, mivel így akár highlighterként is megállja a helyét.

Essence longlasting lipstick: a 13-as love me árnyalat sokszor előkerült az elmúlt hónapban, amikor nem akartam semmi extrább színt felkenni. Kellemes kis rúzs, nem kell tőle sokat várni. Általában a fent említett szájfénnyel használom, így van egy kis csillogása is.

Maybelline Mastershape szemöldökceruza: végre egy szemöldökformázó, aminek a színe pont megfelelő! Eddig mindig az volt a baj velük, hogy a barna árnyalat is túl világos volt, a fekete viszont már sötét. És akkor rábukkantam erre az igazán sötétbarna árnylatra! Imádom! Szépen teszi a dolgát, az egyetlen baja viszont az, hogy gyorsan kopik és ezáltal hamar fogy is. 

Elf Powder Brush: a nevével ellentétben én az alapozó felviteléhez használom, de ahhoz viszont tökéletes. Nagyon szépen, minden folt és csík nélkül lehet vele dolgozni, ráadásul néhány pillanat alatt elkészülök vele. A legszuperebb ecset, amit valaha próbáltam!

Nektek mik voltak a kedvenceitek?

Orsi



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése