2014. június 17., kedd

Mostanában elfogytak


Ismét összegyűlt néhány elfogyott termék, úgyhogy itt volt az ideje lefényképezni őket és megválni tőlük. Nem igazán különleges dolgokról van szó, csak olyan minden nap használatosakról mint pl. tusfürdő, sampon, arckrém. Lássuk akkor, hogy melyik hogy vált be.

Johnson's baby nedves törlőkendő: sminkletörlésre használtam, nagyon szépen végezte a dolgát, amit kellett leszedte. Egyáltalán nem irritálta sem a bőrömet, sem a szememet, nekem nagyon bevált!
Újravenném? Igen, ha elfogy a most használt fajta, biztosan ezt fogom újravenni.

NIVEA hidratáló nappali arckrém: bár nappalinak van írva, én csak éjszakára tudtam elhasználni, annyira sűrű az állaga. Alapból nem szeretem az ilyen gazdag krémeket, de ha ez még nem lenne elég, beszívódni sem igazán akart, nem volt kellemes érzete az arcomon.
Újravenném? Biztosan nem.

Balea áfonyás tusfürdő: először féltem tőle, mert megesett már, hogy az úgymond "olcsóbb" tusfürdők szép piros foltokat hagytak a bőrömön. Ezzel nem volt semmi ilyen probléma. Nagyon jó az állaga, kifejezetten szerettem használni, az illatát pedig, bár nagyon mű, én imádtam!
Újravenném? Igen!!

AVON naturals ibolya és licsi tusfürdő: igazából tette, amit amit egy tusfürdőnek tennie kell, és semmi mást. Az illatát nem szerettem, de mivel kisebb a kiszerelése, mint az átlagos tusfürdőknek, ezért hamar elfogyott.
Újravenném?  Nem.

Pantene PRO-V sampon festett hajra: még akkor használtam, amikor megvolt az ombre a hajamban. Nem éreztem rajta, hogy fényessé tenné a festett hajamat, sőt, én inkább sprődnek éreztem, mintha nem is használtam volna semmilyen külön festett hajra való készítményt.
Újravenném? Nem.

AVON naturals cseresznyevirág testpermet: sok ilyen testpermetet használtam már, és mindegyikről ugyanazt tudom elmondani: egy idő után megváltozik az illatuk. Ezzel is pont ez történt. Egyébként nem rosszak, a nagy melegben kellemes ezekkel felfrissíteni magunkat.
Újravenném? Ebben az illatban nem.

The Body Shop sheás tusfürdő: ennél a tusfürdőnél többször is meg kellett néznem, hogy biztos nem testápolót kenek magamra véletlenül, annyira sűrű az állaga. Nagyon jó érzés volt ezzel fürdeni, sőt, amikor ezt használtam utána testápolóra sem volt szükségem, olyan hidratáltnak éreztem a bőröm. Sajnáltam amikor elfogyott.
Újravenném? Egyszer biztosan igen.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése