2014. június 9., hétfő

La Roche Posay - Efaclar Mat arckrém - Teszt

Már egy ideje szükségem volt az arcbőrömnek megfelelő nappali krémre. Sokáig vacilláltam a Bioderma Sébium Global krémje és e között, de végül a La Roce Posay mellett tettem le a voksomat és nem bántam meg. 






A csomagolása egyszerű, lapos, fehér tubusban kapjuk a krémet. Minden információ, amit tudnunk kell róla a dobozán található (összetevők, használat).





Lássuk akkor, hogy mit ígér a krém: "A bőr sima és matt, alaposan hidratált. A pórusok napról-napra kisebbek és a bőr visszanyeri egyensúlyát. Napról napra lassítja a faggyútermelést kivételes hatóanyagainak köszönhetően."

Pontosan azért vettem meg ezt a krémet, mert szükségem volt egy hidratálóra, de nem olyanra, amitől utána egyből csillogni kezd a fejem, tehát mattítson is. Ezeket szépen be is tartja, kellőképpen hidratál, felkenés után pedig nagyjából 6 órán keresztül mattít is. A pórusösszehúzást sajnos egyáltalán nem tapasztaltam, pedig annak is nagyon tudtam volna örülni, úgyhogy ezt egy picit negatívumként fogtam fel.



Amit az állagáról el tudok mondani az az, hogy nagyon könnyű, szinte gél hatású. Felkenve  egy pillanat alatt beszívódik és egyáltalán nem ragad. Illata van neki, de nem tolakodó, engem leginkább egy friss, hajnali kert illatára emlékeztet, viszont felkenve már nem érezni. 

A leírásában még az is megtalálható, hogy kiváló sminkalapként, ezt én is csak meg tudom erősíteni. Úgy szoktam használni, hogy reggelente sminkelés előtt ezzel kenem be az arcomat, és valóban nem bántja az alapozót, nem folyik le tőle, sőt szerintem még tartósabbá is tette. 

Összességében meg vagyok vele elégedve, amire én vettem, arra bevált. 4400 Ft körüli áron tudjuk beszerezni a nagyobb patikákban.

Ti próbáltátok már ezt a krémet? Nektek hogy vált be?

Orsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése