2014. június 19., csütörtök

Manicure Of The Day

Azt hiszem életemben talán most fordult elő először, hogy egy körömlakk úgy megfogott volna, hogy egész nap a kezeimet lesem, de főleg akkor, amikor rásüt a nap. Pedig egyáltalán nem egy különleges lakkról van szó, sőt, még egy kicsit csaltam is vele. Emellett megejtettem életem első nyomdázását, ami valljuk be, nem igazán sikerült jól.



Amelyik lakkról most szó van, az a Golden Rose Matte Velvet darabja a 113-as árnyalatban. Mint a nevében is benne van, elvileg mattnak kellene lennie, de nekem a száradás közben annyira megtetszett, hogy olyan szépen csillogott, ezért végül lekentem fedőlakkal.



A képek sajnos nem adják vissza azt az eszméletlen csillogást, amit napfényben produkált, és bár nem holo-lakk, szerintem így is nagyon szép.


A nyomdázáshoz a MoYou Greek Mythology kollekciójából a 02-es lemezt használtam, bár utólag rájöttem, hogy ezt inkább kihagyhattam volna. És hát igen, van még mit gyakorolnom e körömdíszítő technika terén. 


Komolyan nem gondoltam volna, hogy ennyire odaleszek ezért a lakkért, de így történt. Ami pluszban pozitív vele kapcsolatban, hogy nagyon tartós is: 4 napot volt a körmeimen és ez alatt az idő alatt semmi baja nem lett! Szóval most nagy a szerelem.


Felhasznált lakkok:
Essence protecting base coat
Golden Rose - Matte Velvet - 113
Avon - nailwear pro+ - Serene
Catrice - Quick Dry & High Shine Top Coat

Nektek megvan ez a lakk? Mi a véleményetek róla?

Orsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése