2014. június 15., vasárnap

Hétvégi inspiráció

Ez a hét sem telt eseménytelenül, volt bőven dolgom, de azért belefért egy kis shoppingolás is, úgyhogy jövő héten azt hiszem jön egy kis haul bejegyzés. A héten történt még, hogy életemben először egy olyan körömlakkot nézegetek egész nap a körmeimen, amiről álmomban nem gondoltam volna, hogy ennyire szép lesz. Ami viszont bosszant, hogy míg hét elején boldogan napoztam és pancsikoltam a medencében, addig most hosszúnadrágban ülök és imádkozom, hogy újra visszatérjen a jó idő. De addig újra itt vannak a heti képek!



Outfit
Csodás ez a hátkivágás, de a szoknya anyaga is mesés!

Makeup
Színek kombinációja.

Manicure
Egészen újfajta megoldás.

Hairstyle
Annyira imádom ezeket a gyönyörű kontyokat!

Handbag
Nekem ez az álomtáska!

Shoes
Ha tudnám, hogy ilyet hol találok már rég lecsaptam volna rá.

Food
Az egyik legegyszerűbb és legfinibb reggeli/vacsi.

Other
Ennyi.

További szép hétvégét!

Orsi










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése