2014. május 7., szerda

ELF Studio ecsetek - Teszt

Határozottan kijelenthetem, hogy az egyik legszuperebb ecseteimről fogok írni! Szerintem simán lepipálja bármilyen komolyabb márkájú társát. Ráadásul ha jó helyről rendeljük az ára is verhetetlen. Amikről pedig most beszélek, azok az ELF Studio ecsetei. Lássuk is, hogy mitől olyan jók!





Legutóbbi iHerb-es nézelődésem során akadt meg a szemem ezeken az ecseteken. Az egyik darab már korábban megvolt, így tudtam, hogy nagyjából milyen a minőségük így bátran rendeltem mellé másik hármat is. 


Powder Brush: alapozóhoz rendeltem ezt az ecsetet és tökéletesen meg is felel hozzá. Nagyon szépen tömött darab, ezért gyönyörűen lehet vele dolgozni. Nem csíkoz és egyenletesen oszlatja el a festéket. Nekem az összes közül ez a kedvencem, tényleg imádom használni!






Mineral Powder Brush: őszintén szólva ez az ecset egy picit csalódás volt amikor megérkezett. A porpúderemhez vettem és egy nagyobb fejű darabra számítottam, ahogy a képeken is tűnt. Hát nem így lett, merthogy elég kicsi, ezért a púderhez nem tudom használni. Helyette viszont pont megfelelő a highlighter felviteléhez. 





Angled Blush Brush: ez a pirosítóecset volt már meg korábbról, őt még az első MAC pirosítómhoz vettem és azóta is nagy szeretettel használom. Annyira kis pihe-puha, mint egy álom! Szépen felveszi és oszlatja el a festéket, utána szinte nem is marad semmi az ecseten, minden az arcra kerül.





Blush Brush: igazából nagyon jó, hogy az ecsetek háromnegyed részét nem is arra használom, amire kitalálták. Így van ez ezzel a pirosítóecsettel is, amit bronzosításhoz vettem. Ehhez pedig pont tökéletes az elvékonyodó vége miatt. 






Amit el tudok mondani az összes darabról, hogy iszonyat puhák és tömöttek. Tökéletesen kézre állnak, a nyelük se nem túl hosszú, se nem túl rövid, pont megfelelő. 



Az iHerb-ről lehet a legjobb áron beszerezni, darabjuk $3. Ez az ár igencsak kedvező, ha úgy nézzük, hogy az elfkozmetika.hu-n 1300 Ft fölött van darabja. 

Ha kedvet kaptok hozzájuk, és először rendeltek az iHerbről, a következő kód felhasználásával a vásárlás végösszegétől függően $5-10 kedvezményt kaptok: VCQ383 

Ti használtok ELF Studio esceteket? Ha igen, nektek hogy vált be?

Orsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése