2014. május 12., hétfő

Mostanában elfogytak

Mostanában összegyűlt néhány elhasznált termékem, ezeket szeretném most bemutatni. Bár nem túl sok, de inkább csak a helyet foglalták, így szerettem volna már megszabadulni tőlük. Volt köztük olyan is ami egészen bevált, de volt olyan is, ami viszont kevésbé. Most ezekről szeretnék írni egy kis összefoglalót.






The Body Shop teafaolajos habzó lemosó: nagyon szerettem volna szeretni de nem ment. Pattanásos bőrre szánták a benne levő teafaolaj miatt. Nem túl problémás a bőröm, de ha éppen kijött egy csúnyaság, nekem nem csinált vele semmit sajnos, nem múlt el tőle gyorsabban. Elhasználgattam de a mostani arctisztítóm jobban bevált.
Újravenném? Valószínűleg nem.

Bioderma Sensibio H2O micellás víz: még egy régebbi Pixiboxban volt benne, de mostanra fogyott el. Szemfesték lemosására használtam, oda tökéletesen megfelelt. Örültem hogy végre egy lemosó, ami nem hagy olajos érzetet maga után. Az egyetlen bajom az volt vele, hogy a vízálló szempillaspirált kissé nehezen szedte le. 
Újravenném? Most a Garnier verzióját használom, de ha elfogy talán visszatérek ehhez.

Essence Protecting Base Coat: szerettem ezt az alaplakkot, mert ami a dolga azt minden probléma nélkül elvégzi. Nem színeződtek el a körmeim egy sötétebb lakktól se, és gyorsan is száradt. A legvége már sajnos használhatatlanul nyúlós lett, de ennyi pénzért nem bántam, más, drágább lakkoknak is ez lesz a vége.
Újravenném? Már meg is tettem.

Essence Sealing Top Coat: na ez a darab már kevésbé teljesített jól, mint a bázis társa. Gyors szárítást ígér, de ezt egyáltalán nem váltja be, ráadásul még kis buborékok is keletkeztek sokszor a felszínén. Az egyetlen pozitívuma, hogy nem kente el a körömlakkon a mintákat.
Újravenném? Nem!

Essence I Love Punk jumbo eyeliner pen: kedveltem ezt a tusfilcet, szépen lehetett vele vonalat húzni és a tartóssága sem volt rossz. Féltem, hogy hamar be fog száradni és elveszti a színét, de én legalább négy hónapig használtam, és nem volt ilyen gondja csak a legvége felé.
Újravenném? Nem hiszem, a zselés tusok jobban beváltak.

Essence Liquid Eyeliner: gyakorolni vettem ezt a tust, de be kellett hogy lássam, hogy ez a fajta darab nem nekem való. Egyszerűen nem tudtam vele szép vékony vonalat húzni és nekem nagyon folyós is volt. Végül odaadtam húgomnak, ő jobban szereti az ilyen fajtát. Mikor elhasználta megkérdeztem, hogy nála hogy teljesített. Azt mondta egész jó, de a végére már megváltozik az állaga és a szemhéjon szétrepedezik. 
Újravenném? Én biztosan nem, de a testvérem már újra is vette.

Essence Stays No Matter What 24h volume mascara: na ez a spirál volt a kedvencem! Annyira szép hosszú pillákat varázsolt és még egy kicsit dúsított is. De mégis nekem a legjobb tulajdonsága az volt, hogy szupervízálló. Nagyon szomorú voltam, amikor megtudtam hogy kivonják a forgalomból, de szerencsére már megtaláltam az utódját, egy Bourjois-darab személyében, ami talán még jobb is nála.
Újravenném? Sajnos már nem tudom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése