2014. május 1., csütörtök

Áprilisi kedvencek

Végre vége van ennek a hónapnak is. Nem mondom, hogy nem vártam, mert egyszerűen úgy tűnt, mintha soha nem akarna már május lenni. De most végre itt van és nagyon remélem, hogy ezzel együtt a jobb idő is jön már, persze eső nélkül. De addig is, még így az új hónap első napján kicsit tekintsünk vissza az áprilisi kedvenc termékeimre.







Bdellium Tools ecsetek: amióta megvannak, azóta szinte csak ezeket használom a szemsminkem elkészítésére. Annyira szuperek, hogy olyan már nincs is. :D Az a jó ebben a szettben, hogy minden területre van megfelelő darab. Itt Már írtam is róluk.

Bourjois Volume Glamour Ultra Black szempillaspirál: az új kedvenc spirálom! (Majdnem) mindent tud, amit én elvárok tőle. Gyönyörűen hosszabbít és még dúsít is. Ráadásul tényleg Ultra Black színe van! Az egyetlen pici baja, hogy nem vízálló. 

Bourjois Healthy Mix alapozó: kijelenthetem, hogy ez a darab a Glamour-napok legjobb vétele volt! Annyira kellemes viselni az arcon, bár a fedése nem a legerősebb, de direkt ilyen alapozót kerestem. És még az illata is fincsi gyümölcsös!

NYC Smooth Skin Bronzing Face Powder: mostanában egyre jobban belejöttem a kontúrozásba, ez a bronzosító pedig tökéletes társam ebben. Azt szeretem benne, hogy matt, a színe sem túl erős, de szépen lehet építgetni. 

Sleek Au Naturel paletta: ismét egy paletta. A múlt havi kedvenceim is között is volt egy, de nem tehetek róla, sokkal jobban szeretem őket, mint a mono szemfestékeket. Azért is, mert általában a színek úgy vannak összeválogatva benne, hogy harmonizáljanak egymással, ezáltal hamar elkészíthetünk velük egy szuper sminket. Ebből az összeállításból is a kedvenc árnyalatom a fölső sorból, jobbról az első, Taupe elnevezésű. 

Essence Big Bright Eyes Jumbo szemceruza: egyszerűen nincs olyan alkalom sminkelésnél, amikor ne használnám ezt a ceruzát. Még akkor is, ha csak egy kis spirált teszek fel. Tényleg nagyon sokat tud dobni rajtam egy ilyen apró trükk, mivel alapból nem túl nagyok a szemeim. Egy kis bemutatást már itt írtam róla.


Nektek mik voltak mostanában a kedvenceitek?

Orsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése