2014. május 28., szerda

Süssünk, főzzünk valamit! - Sajttorta

Életemben először a Starbucks-ban ettem sajttortát, de azóta nem tudok szabadulni tőle. Így eléggé megörültem, amikor egy régebbi Glamour magazinban ott nézett velem szemben ennek a finomságnak a receptje. Azóta már többször elkészítettem, és bár kinézetre nem tökéletes, de az íze mindenért kárpótol.



Hozzávalók:
- 15 dkg zabkeksz
- 5 dkg vaj
- 60 dkg tömlős sajtkrém
- 30 dkg kristálycukor
- 6 dkg étkezési keményítő
- 40 dkg tejföl
- 7 db tojás

Elkészítés:
Az alaphoz megolvasszuk a vajat, a kekszet összetörjük morzsa állagúra és összedolgozzuk a vajjal. Belenyomkodjuk a masszát egy tortaformába és 170 °C-on 10 percig sütjük. A töltelékhez összekeverjük az alapanyagokat, majd rátöltjük az elősütött alapra. 30-40 perc alatt 150°C-on készre sütjük. Ha megsült, én gyümölcsből szoktam a tetejére szirupot főzni, de lekvárral is nagyon jó. :)

2 megjegyzés:

  1. Még nem sütöttem sajttortát, de ez a recept tetszik :) Szerintem le is mentem magamnak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én csak ajànlani tudom! Előre is sok sikert hozzá! :)

      Törlés