2014. május 14., szerda

Manicure Of The Day

Mostanában nagyon rá vagyok kattanva a rózsaszínre körömfestésben, ezért ennek a a különféle árnyalatait szoktam kombinálni más színekkel. Ezúttal a kedvenc technikámat a kedvenc színeimmel mutatom be.








Gyakran szoktam színátmenetes körmöket készíteni, mert nekem sokkal hamarabb készen van, mintha rendesen festettem volna ki őket. Mindemellett a a kombinációk száma csaknem végtelen, így bármikor gyorsan összedobhatunk így egy különlegesebb manikűrt.



Ez a korallos-rózsaszín amit itt is láthattok mostanában az egyik nagy kedvencem, olyan tavaszias hangulata van. Díszítésnek pedig nem hagyhattam ki a csillogó fedőlakkot, nekem ezzel együtt teljes ez a mani.




Felhasznált lakkok:
Essence - protecting base coat
NYC - In a Minute Quick Dry Nail Polish - 300 Spring Tulip
Lovely - Nude Nail Polish - nr. 7
Essence - Special Effect Topper - 16 Cool Breeze
Catrice - Quick Dry & High Shine Top Coat

Nektek mi a kedvenc körmös technikátok?

Orsi

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett az átmenet :)
    Én a pöttyözést kedvelem, csak 3-4 különböző méretű pontozó fej kell, és nagyon szép mintákat lehet velük készíteni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) A pöttyözést én is szeretem, tényleg nagyon sok lehetőség van benne!

      Törlés