2014. május 5., hétfő

Szemhéjtus reloaded

Nemrég pakolásztam a sminkes szekrényemben és megakadt a szemem ezen a rég nem használt Avon superSHOCK szemhéjtuson. Sokat gondolkodtam rajta, hogy mit kellene vele csinálni, mert amire eredetileg tervezték arra nagyon nem vált be. Kidobni nem szeretek semmit, inkább találok valami más módot az elhasználásra. Ezért is született meg ez a poszt.






Az ok, amiért nem jó tusnak igen egyszerű: a színe egyáltalán nem intenzív, építeni pedig lehetetlen mert szép nagy darabokban potyog le. Az árnyalat neve Blackended Metal, és ehhez hűen a színe fekete, tele ezüst csillámokkal.



Mint már említettem, tusnak egyáltalán nem jó mert az állaga rettenetesen kemény. Megvettem még anno a hozzávaló ecsetet is, de még azzal is küzdeni kell, hogy egyáltalán kerüljön rá valami. 

Egy húzás

Kb. 6x áthúzva, látszanak is a kis darabkák, de csak így van neki elfogadható színe
Ezzel az állaggal így nem lehet dolgozni. Aztán jött a megvilágosodás, belenyúltam ujjal és elkezdtem benne körözni. Csodák csodájára ahogy kezdett felmelegedni egyre kenhetőbbé vált. 



Innen jött az ötlet, hogy talán krémes szemfestéknek még beválhat. Így talán használható valamire. Azonban ha így teszünk, mindenképpen érdemes ujjal felkenni, utána ecsettel igazítani.


Ha jól tudom, ez a tus már nem kapható, de ha valakinek mégis megvan és nem tud vele mit kezdeni, ajánlom figyelmébe ezt a megoldást!

Ti szoktatok valamit máshogy használni, mint ahogy tervezték?

Orsi


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése