2014. április 29., kedd

BarryM - Natural Glow Palette - Teszt

Ma egy szuper palettát hoztam bemutatni, tele természetes színekkel és egy pirosítóval. Bevallom, ez az első próbálkozásom a BarryM márkával, de ez a paletta jó indításnak tűnik.





Ez a kis paletta háromféle színkombinációban kapható, én a Natural Glow elnevezésűt választottam. Mint az a nevéből is kiderül, teljesen visszafogott színekről van szó.



 A csomagolása sajnos nem az igazi, papír és mágnessel záródik. Ezzel még nem lenne igazán gond, viszont a mágnes elég gyenge, utazásnál ez még gondot okozhat.


A paletta 6 db szemhéjpúdert és egy pirosítót tartalmaz. A színek közül kettő teljesen matt, a többi enyhén csillámos. Emellett jár még hozzá kettő applikátor, amik egyébként egész jó minőségűek.


A színek pigmentáltsága nem rossz, balról az első és a második szín az, ami elég halvány, a többi viszont már jól teljesít. A pirosító is egész jó, viszont a színe lehetne kicsit sötétebb.


A palettát a Make Up Plaza-ban lehet beszerezni, az ára 2450 Ft.
Nem bántam meg, hogy megvettem, mert a színek nagyon jól használhatók, bár van, amelyik hagy némi kívánnivalót maga után. 

Nektek megvan ez a paletta? Mi a véleményetek róla?

Orsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése