2014. április 11., péntek

Manicure Of The Day

Ez a manikűr csak egy egyszerű kísérletezgetésnek indult. A fehér Golden Rose Holiday homoklakkom annyira átlátszónak bizonyult önmagában, hogy eszembe jutott mi lenne, ha egy színes alapra kenném fel. A végeredmény engem is meglepett, mintha csak egy fajta lakk lenne a körmeimen. 





Komolyan nem számítottam rá, hogy ennyire jól fog sikerülni. Ez jó alternatíva lehet arra, ha nem akarunk esetleg több fajta homoklakkot beszerezni (ezt azért én se gondoltam komolyan ám :D). Elég csak ez az egy, ami tetszőleges alappal kombinálható.



Én most a NYC Spring Tulip árnyalatú lakkját használtam, ez látható a mutatóujjamon is. Elég volt mindkét lakkból egy réteg, a lényeg, hogy a homoklakkot jól egyengessük el fölül. 


Nekem nagyon tetszik ez a megoldás, biztos vagyok benne, hogy más színű alapokkal is ki fogom próbálni. Remélem úgy is működik. 

Felhasznált lakkok:
Essence protecting base coat
NYC - In a Minute Quick Dry Nail Polish - 300 Spring Tulip
Golden Rose - Holiday - 70
Catrice - Quick Dry & High Shine Top Coat

Ti szoktatok így lakkokat kombinálni?

Orsi


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése