2014. április 14., hétfő

Glamour-napi szerzemények

Nagy szerencsémre, már az egész vásárlást letudtam pénteken délelőtt, főleg hogy nem is vettem sok dolgot. Inkább a drogériák felé vettem az irányt, ruhát ilyenkor esélyem sincs venni, annyian vannak mindenhol. Összesen öt helyen jártam, mégpedig: Müller, DM, Rossmann, Libri, The Body Shop. Lássunk akkor miket szereztem be!








Amekkora szerencsém van, egyetlen egy dolgot sikerült beszerezni a kívánságlistámról, és az is ajándék volt. Nem baj, már megszoktam, ilyen az én formám. :D Viszont így is nagyon klassz dolgokat vettem.


Barney Stinson & Matt Kuhn: Tesó kódex, Cseltár: drága barátom szülinapi ajándékai. Nagyon szeretjük a sorozatot, azért esett a választásom ezekre a könyvekre. Bár olvasni nem nagyon szeret, de biztos vagyok benne, hogy ezek tetszeni fognak neki. Libri, 2500 Ft/db -20% 4000Ft összesen








Nivea zuhanyzás közbeni testápoló: csak ezt a fajta testápolót vagyok képes elviselni magamon. Az előző flakon éppen kifogyóban van, így gondoltam most kipróbálom a shea vajasat. DM, 1700 Ft -25% 1275 Ft

The Body Shop - Aloe Soothing gel: ez is a barátomé lesz, mert jön a nyár, az arca pedig hajlamos a leégésre. Ha pedig megtörtént a baj, nem hajlandó semmilyen krémet használni, mert ragad. Remélem ez a gél be fog neki válni. Nagy sajnálatomra az üzlet idén nem szállt be a kuponos napokba, így teljes áron 3690 Ft volt. 




OPI - I think in pink: ezt a darabot már egy jó ideje kinéztem magamnak. A dolog úgy esett, hogy anyukámék épp elutaztak tavaszi pihenésre és kérdezték, hogy mit hozzanak nekem. A válasz nem volt kérdéses, így került hozzám ez a szépség. 

Models Own - Spreckled Eggs - Magpie Green: ő is kívánságlistás volt, ha már úgyis ott voltam az Árkádban, jött velem haza. Igazi Húsvéti lakk! Nailland, 1890 Ft.


L'Oreal Paris Shine Caresse ajakfény: nemrég jöttem rá, hogy ez a szájfény kell nekem, mert imádom a pirosat, de nem szeretek mindig a rúzzsal vacakolni. Az én árnyalatom a 300 Juliet, teszt jön róla hamarosan. Rossmann, 3200 Ft -25% 2400 Ft.

Bourjois Healthy Mix alapozó: annyi jót hallottam róla, hogy muszáj volt beszereznem, bár sokat hezitáltam közte és a MaxFactor Facefinity-je között. A döntésemet végül nem bántam meg, tényleg szuper darab! Müller, 4300 Ft -20% 3440 Ft.


Ti miket szereztetek be a Glamour-napok alatt?

Orsi


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése