2014. április 16., szerda

Manicure Of The Day

Ez a mai manikűr igazán húsvéti hangulatú mivel a mintája kis fürjtojásokéra emlékeztet. Nem véletlenül, hiszem a Models Own Spreckled Eggs kollekciójából való. Már egy ideje kívánságlistás volt ez a darab, de csak a múlt héten jutottam el oda, hogy be is szerezzem. Még pont időben, a locsolkodás előtt! :)





 Ez a fajta lakk 5 árnyalatban kapható, az enyém a Magpie Green nevet viseli. Annyira tetszik ez a szín, nem is zöld de nem is kék, inkább türkiznek mondható. Igazán figyelemfelkeltő darab és ezt még a különböző méretű pöttyök is tetézik benne.



Én a körmeimen két rétegben használtam, de ha ügyesek vagyunk egy vastagabb réteg is elég belőle. Az állaga elég sűrű, kicsit nehéz szép egyenletesen eloszlatni. Az egyedüli gond a száradásával van, nekem nagyon nehezen akart megszáradni. Még egy órával a felkenés után se volt az igazi, pedig tettem rá gyorsszárítót. A tartósságával nincs gond, négy napot volt a körmeimen, ez alatt az idő alatt csak a körömvégek koptak egy minimálisat.


Nagyon megszerettem ezt a lakkot, imádom a mintáját! Ennél tavaszibb már nem is lehetne. 1790 Ft-ért lehet beszerezni, ami bár nem kevés, de megéri az árát!

Nektek megvan valamelyik lakk ebből a kollekcióból? Mi a véleményetek róla?

Orsi


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése