2014. április 2., szerda

Márciusi kedvencek

Juhú végre eljött egy új hónap! Annyira vártam már, szeretem ha ilyen gyorsan telnek  a napok és a hónapok. Ezzel együtt jön a meleg is, újra elő lehet venni a szandálokat és a tavaszi ruhákat is! Ennek örömére most elhoztam a márciusi kedvenceimet! :)














Nivea zuhanyzás közbeni testápoló - száraz bőrre: ez a testápoló gyakorlatilag életmentő volt nálam. Sajnos ha kínoznának, akkor se lenne semmi türelmem meg hajlamom rendes krémet használni, ami viszont a bőrömön igencsak meglátszott. Aztán jött ő, és minden megváltozott. Ez után már sokkal szívesebben nyúlok, aminek meg is van az eredménye.

BarryM - Natural Glow Palette: annyira klassz ez a kis paletta, nagyon tetszik hogy szép, természetes színek vannak benne. Ha nem akarok valami extra szemfestést csinálni, akkor mindig ezt használom, ez pedig az utóbbi hónapban sokszor előfordult.

Catrice - Defining Blush - 020 Rose Royce: ez a pirosító a hónap fogása volt! Meg is lepődtem rajta hogy mennyire szuper kis darab. Minden hozzá fűzött reményt beváltott. Nem is írnék most róla részletesen, a tesztet itt találjátok róla. 

Maybelline - Gel eyeliner - 01 Black: ez a hónap jóformán nálam a természetességről szólt. A natúr szemfesték mellé csak egy vékony tusvonalat húztam. Nekem ez a darab vált be legjobban, ezzel tudok a legszebben dolgozni. 

Catrice - Pure Shine Colour Lip Balm - 060 Go Flamingo Go!: régóta szerettem volna egy korallszínű rúzsceruzát. Mikor ezt a fajtát nézegettem, teszter sajnos nem volt kint, ezért a csomagolás alapján következtettem a színére. Csak hogy elég csalókának bizonyult a dolog, mikor kibontottam egy elég erős UV narancssárga tárult elém. Meg is ijedtem, viszont amikor feltettem minden félelmem elszállt, ugyanis rajtam végül inkább rózsaszínnek nézett ki. Nem éppen erre vágytam, de így is tetszik, sokat is használtam.

MAC - Amplified Creme Lipstick - Vegas Volt: ez a rúzs most egy kicsit kakukktojás itt, mert ebben a hónapban csak egyetlen egyszer használtam. De ez akkor sem változtat azon semmit, hogy nagyon nagy kedvenc! Igazi tavaszias rózsaszínes-korallos darab. Biztos vagyok benne, hogy többet fog a kezem ügyébe kerülni.

Swatch karóra: imádom ezt az órát, még két éve a ballagásomra kaptam. Sajnos télen nem nagyon tudtam hordani, mert elég nagy, a kabát szűk ujja meg nem igazán barátkozott meg vele. De most! Szinte le sem lehetett robbantani rólam. 

Nektek mik voltak a kedvenceitek?

Orsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése