2014. április 27., vasárnap

TOP10 kihívás - bőrápolási termék

Újabb vasárnap, újabb TOP10. Ezúttal a kedvenc bőrápolási termékeimet mutatom be néhány szóban. Van itt nagyjából minden testrészre jutó termék, igyekeztem sokféle dolgot összeszedni. Lássuk is akkor a TOP10 kedvenceimet!






Rexona Maximum Protection dezodor: mondhatnám, hogy a tökéletes darab, mivel tényleg nagyon jól teszi a dolgát. Még soha nem volt ennyire hatékony dezodorom, már a második darabot használom belőle, ráadásul sokáig elég. 

Bepanthen kenőcs: ez a krém tökéletes a téli megfázós és a nyári allergiás időszakban, mikor vörösre fújom az orrom és közben rettenetesen fáj. Csak este bekenem az irritált területeket és másnapra már semmi baja!

La Roche Posay Effaclar Mat hidratáló krém: ez még egy egészen új tesztalanyom, de mondhatni szuperül teljesít. Kifejezetten pórusösszehúzó hidratáló krém, mattító hatással. A mattítást nagyon szépen végzi, de a pórusok kisebbé tételéhez több idő kell még.

Yves Rocher bio zabtej tápláló kézkrém: a kezeim rettenetesen ki tudnak száradni, ezért muszáj valamivel kennem őket. Most éppen ez a darab van soron, kellemes kis krém, gyorsan beszívódik és nem ragad. 

Carmex ajakápoló: nem mindennap használatos, csak akkor, amikor érzem, hogy a fáj a szám és ki fog száradni. Ez a kis csoda akár egy nap alatt szépen rendbe teszi problémás ajkakat, azért nagyon nagy kedvencem.

Nivea zuhanyzás közbeni testápoló: el sem tudom képzelni, hogy mi lenne velem nélküle. Rendes testápolót egyszerűen képtelen vagyok magamra kenni, ezért maradt ez a megoldás. Ha akár csak egy napig nem használom, másnap már érzem is hogy húzódik a bőröm és minden baja van, úgyhogy tényleg nagy szükségem van rá.

Bioderma Sébium micellás víz: reggel ezzel szoktam áttörölni az arcomat, mert kifejezetten zsíros, problémás bőrre ajánlott. Szépen tisztít és eltávolítja a felesleges faggyút is. 

Garnier micellás víz: ezt a fajtát viszont csak a szemfesték lemosására használom, nekem tökéletesen megfelel erre a célra. Az egyetlen problémám csak az, hogy a vízálló szempillaspirállal szemben lehetne egy kicsit hatékonyabb.

Lush Buche de Noel arctisztító: igen, tudom hogy ennek már régen el kellett volna fogynia, hiszen karácsonyi kiadású, de egyszerűen olyan sok van belőle, hogy ez képtelenség. Mentségemre szolgáljon, hogy már nagyon a végét járja, és figyelek is rá, hogy esetleg van e valami baja. Azért szeretem nagyon, mert tökéletesen tisztít és egyben radíroz is, és nekem még a kisebb pattanásokat is lehúzza. Tényleg kár, hogy csak télen lehet kapni.

Oriflame Feet Up éjszakai lábápoló: a lábainkkal is kell törődni és erre a célra én most éppen ezt a krémet használom. Lefekvés előtt bekenem vele a lábikóimat és másnapra finom puhák lesznek. Pluszpont, hogy hamar beszívódik, így nem kell rá sokat várni, hogy ne kenjük össze vele az ágneműt. 


2 megjegyzés:

  1. Szia! Most találtam rád a TOP10-es kihívás kapcsán. Most olvasgatom vissza a bejegyzéseidet, de már most tetszik a blogod!:)

    Az én legutóbbi TOP10-es listám ilyen lett:
    http://bizsumania.blogspot.hu/2014/04/top10-i-borapolo-termek.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Megnéztem a te listádat is és az a Balea frissítő permet klassznak tűnik. Adtál egy szuper tippet a nyárra! :)

      Törlés