2014. április 7., hétfő

Bdellium Tools Smoky Eyes Brush Set - Teszt

Ez az első komolyabb ecsetkészletem, és meg kell hogy mondjam, imádom! Nagyon jól használható kis darabok és egyszerűen annyira finom puhák - természetesen szintetikus szálakból. És ami a legfontosabb: egyáltalán nem hullanak!








A készletet füstös szemek elkészítéséhez ajánlják, de szerintem az egyszerűbb szemsminkhez is tökéletes. A szett 5 db ecsetből áll: egy laposecset, egy satírozó ecset, egy ceruzaecset, egy szemöldökre/tushoz való ecset, és egy a külső v-hez. 



A 777-es egy átlagos méretű laposecset, puha tömött, szépen felveszi a festéket, könnyű vele dolgozni. Talán egy picit lehetne rugalmasabb.



A 781-es való a külső v-hez. A feje nem túl nagy, így szépen, precízen tudjuk vele felvinni a festéket.



A 769-es egy satírozóecset, a formája egészen furcsa, engem meglepett hogy ilyen ferde. Viszont szerintem ez inkább előnyére válik, nagyon szépen el lehet vele satírozni a széleket.



A 716-os egy klasszikus ceruzaecset, alsó szemhéjra tökéletes választás. 


A 760-ast szemöldökhöz és tusvonalhoz ajánlják, szerintem szemöldökre nagyon pici. Először abban is kételkedtem, hogy tushoz jó lesz, de aztán kellemesen csalódtam, mivel nagyon szép vékony vonalat tudok vele húzni.


Nekem nagyon bevált ez a készlet, tényleg csak ajánlani tudom! iHerb-ről lehet beszerezni, az ára $22.95. Első vásárlóknak a kedvezményes kód, amellyel a rendelés összegétől függően $5-10 kedvezményt kaptok:  VCQ383

Ti próbáltatok már ettől a márkától valamit? Ha igen, hogy vált be?

Orsi



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése