2014. április 22., kedd

Essence - Big Bright Eyes jumbo szemceruza - Teszt

Mostanában a nude szemceruzák nagy imádatnak örvendenek, viszont még nem sok márka készítette el a sajátját. Az én választásom azért esett erre az Essence-félére, mert sok jó véleményt hallottam róla és több árnyalatban is kapható, mellesleg az ára is szuper.






Mint már írtam, több színben kapható, egészen pontosan 3-ban. Az enyém a 02 highlight it...pearly, ami egy szép gyöngyházfényű árnyalat. A leírásában az szerepel hogy krémes, könnyen és könnyen kenhető a textúrája, ez pedig mind igaz is rá. Tényleg nagyon puha, öröm vele dolgozni.



Én a vízvonalamra és a szemöldököm alá használom, szerintem sokkal természetesebb színe van, mint egy fehér szemceruzának. A tartósságára se lehet panasz, nálam 5-6 órát volt fent, utána én mostam le. 


Szerintem ez egy igazán multifunkcionális termék, nem tartom kizártnak, hogy a szememen kívül máshova is használni fogom, mert pont a csillogása miatt highlighternek is tökéletes lehet. Az ára 649 Ft, és én is csak ajánlani tudom mindenkinek!

Nektek megvan ez a ceruza? Nálatok hogy teljesít?

Orsi



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése