2014. április 12., szombat

Hétvégi inspiráció

Újra itt a hétvége és ezzel együtt a Glamour-napok is. Szerencsére én már pénteken délelőtt letudtam a vásárlást, igaz, nem is vettem olyan sok dolgot, de erről majd egy külön posztban. Akik most nézelődnek azoknak kitartást és szuper darabokat, akik pedig már otthon pihennek azoknak további kellemes hétvégét kívánok! Jöjjenek is az e heti képeim!




Outfit
Mennyire fel tud dobni egy egyszerű farmeringet egy kis csillogás.

Makeup
Ombre lips. Mennyire jól néz már ki!!

Hairstyle
Hogyan dobjuk fel az egyszerű lófarkat. Be kellene szereznem egy ilyet! :D

Manicure
Nagyon rá vagyok kattanva most a türkizre. A minta pedig nagyon klassz!

Handbag
Minták és anyagok egyedülálló kombinációja.

Shoes
Nagyon vad!

Food
Nem kell túlbonyolítani, nekem ennyi is elég a boldogsághoz! :D

Other
Napi fárasztó. 








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése