2014. április 20., vasárnap

TOP10 kihívás - körömlakk

Eltelt egy újabb hét, és már itt is az újabb TOP10 kihívás. Ezúttal 10 kedvenc körömlakkot kellett kiválasztani, ami nem igazán volt egyszerű, mert mindegyik lakkomat másért szeretem. Az előző témánál nem állítottam fel külön sorrendet, itt viszont már megtettem, hiszem elvileg ez lenne a lényeg. Nézzük is akkor a 10 kedvenc lakkomat!




10. Essence Special Effect Topper - 13 Mrs and Mr glitter: bár nem sokat használom, ez a lakk mégis annyira tetszik valamiért. Ez volt a legelső topperem, sőt legelső Essence lakkom is. Igazából azzal van problémám, hogy milyen színre lehet ezt használni fedőlakként. Én eddig egy sötétkéken használtam, de az nem állt annyira közel hozzám. 



9. OPI - I Think In Pink: hát nem csodás ez a rózsaszín? Annyira gyönyörű színe van, de ezen nem is lepődöm meg, hiszen az OPI mindig szebbnél szebb árnyalatokkal rukkol elő. Amit különösen szeretek a márka lakkjaiban, az az ecsetük, mert ezekkel tudok a legkönnyebben dolgozni. Az egyetlen bajom ezzel a darabbal, hogy három réteg kell belőle, de még ezt is megéri!


8. Golden Rose - Holiday 70: a Golden Rose márkát nagyon kedvelem, mert remek áron kaphatunk különlegesebbnél különlegesebb darabokat. Ez a lakk azért tartozik a kedvenceim közé, mert több lehetőség is van benne, minthogy csak simán magában kenjük fel. Már írtam is róla itt, hogy én hogyan használom.


7. Douglas Absolute Nails - 29 Moon'Shine: azt hiszem megtaláltam a tökéletes nude lakkot! Szeretem magában is használni, de leginkább fehér lakkal készítek rá mintákat. Ezek közül is a kedvencem a pöttyös, gyakran szoktam így festeni a körmeimet, ha nem vágyok semmi különlegesebbre.


6. Essence Special Effect Topper - 02 Circus confetti: ismét egy topper. Szeretek ilyeneket használni na! Ezt például a kedvenc vörös lakkomra szoktam kenni, szerintem szuperül illenek egymáshoz.


5. Golden Rose - Rich Color 27: ezt a lakkot pont nekem találták ki! Nagyon nem szeretek a rétegekkel szórakozni aztán várni, hogy megszáradjon. Ezzel ilyen probléma nincs, hiszen egy rétegben is tökéletesen fed. Bár magát a lila színt nem igazán kedvelem, ez a padlizsán-árnyalat mégis megfogott. Itt láthatjátok élesben.



4. Golden Rose - Holiday 54: úgy magában ezt a lakkot se igazán használom, leginkább az előző lilával szoktam kombinálni, mint azt az előbb linkelt manikűrben is láthatjátok.


3. Models Own - Spreckled Eggs - Magpie Green: imádom a különlegesebb lakkokat és e miatt van ez a darab a harmadik helyen. Nekem nagyon bejön ez a fürjtojás-effekt, ráadásul a türkiz is most nagy kedvencem. Élesben itt látható.


2. Clinique - A Different Nail Enamel - 07 red red red: a kedvenc vörös körömlakkom. Talán inkább pirosnak mondható. De egyszerűen gyönyörű színe van! És ha ez még nem lenne elég, egy rétegben is tökéletesen fed és a fénye is valami fantasztikus! Képek róla 
itt.


1. OPI - Stay The Night: végül itt az örök kedvencem! Azért erre esett a választásom, mert ez után nyúlok, ha semmi ötletem nincs, hogy mit kenjek a körmeimre, vagy nincs kedvem mással pepecselni. Imádom a megbízhatóságát, hogy gyorsan szárad, és persze a színe is különleges. Itt írtam már róla.

Ezek lenne az én TOP10-es listám. Nektek mik a kedvenceitek?

Orsi


2 megjegyzés:

  1. Mindegyik lakk nagyon szép, úgy őszintén bármelyiket elfogadnám :D A stay the night beszerzésén én is gondolkodtam, de úgy éreztem nem igazán használnám ki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az az igazság hogy igazából nem a stay the night volt betervezve hanem egy teljesen más lakkért mentem, de végül ő jött velem haza. Azóta is imádom :)

      Törlés