2014. április 13., vasárnap

TOP10 kihívás - alapvető sminktermék

Én is csatlakoztam ehhez a kihíváshoz, melynek a lényege, hogy egy adott témához 10 kedvencet gyűjtsünk. Bevallom elő fog fordulni, hogy lesznek olyan témák, ahol nem biztos, hogy össze tudok szedni 10 kedvencet, de igyekszem. Lássuk is akkor az első témát, ami a 10 kedvenc alapvető sminktermék.






Azt most előre leszögezném, hogy a sorrend nem úgy van, hogy melyik a legjobb, mert egyszerűen mindegyiket szeretem a maga fajtájában. 


Bourjois Healthy Mix alapozó: ez az alapozó még nagyon új, Glamour-napos szerzemény, de azóta volt időm próbálgatni és nagyon megszerettem. Azért jó, mert a fedése nem túl erős, nem kelt maszk-hatást, viszont nagyon szép, egészséges arcbőrt kölcsönöz. És még az illata is fincsi gyümölcsös. Nekem bevált!





UMA Mineral Powder Make Up: elég sokat kísérleteztem már púderekkel, de nekem a kompakt verziók egyáltalán jöttek be. Nem szerettem, hogy kínlódni kell, hogy az ecsetre kerüljön valami belőlük. Aztán a MakeUp Plaza oldalán feltűnt nekem ez a kis porpúder. Gondoltam egy próbát megér, és milyen jól tettem, hogy megvettem! Azóta is nagyon szeretem, szépen mattít, viszonylag sokáig tart és sokkal könnyebb vele dolgozni.

NYC Bronzing Face Powder: mostanában eléggé belejöttem a kontúrozásba, és ez a bronzosító tökéletes darab a gyakorláshoz. Az a jó benne, hogy matt, a színe nem túl sötét és szépen lehet építgetni. A hatása természetes, nem tűnik tőle piszkosnak az arcunk.






Catrice Defining Blush: amióta megvan, azóta szinte csak ezt a pirosítót használom. Az árnyalat neve Rose Royce, ami egy csodás, természetes rózsaszín. Leginkább a pigmentáltsága miatt kedvelem, tényleg nagyon kevés is elég belőle. Igazi tavaszi darab!






Artdeco Eyeshadow Base: ez a kis szemhéjalapozó nem véletlenül mindenkinek a kedvence. A festéket gyönyörűen a helyén tartja, és még a színeket is élénkíti. Megesik, hogy akkor is felteszem, ha csak spirált használok, mert nagyon tetszik, hogy enyhén csillog. Nekem még sosem okozott csalódást.





Maybelline Gel Eyeliner: nekem a tusok közül a zselés vált be a legjobban, én ecsettel tudok a legszebben vonalat húzni. Ezek közül is  a Maybelline verziója a kedvencem, könnyű az állaga és tartós. Nekem más nem is kell.







Essence Big Bright Eyes szemceruza: nincs olyan alkalom, hogy ne használnám sminkelés közben. Csodálatosan megnyitja a szemeket és sokkal természetesebb a hatása, mint egy fehér szemceruzának. Mivel enyhén csillog, a szemöldököm alá is szoktam tenni egy keveset. 





Bourjois Volume Glamour Ultra Balck Mascara: a Sors akarta, hogy ez a szempillaspirál hozzám kerüljön. A Bourjois Facebook-oldalán volt egy nyereményjáték, és én voltam az egyik szerencsés nyertes. Olyan mesésen dús és hosszú pillákat varázsol, hogy csak na! Tökéletesen pótolja a forgalomból már kivont kedvencemet, sőt, még jobb is nála! 




MAC Amplified Lipstick: bár nem sokszor viselem, mégis mikor épp ez van rajtam, mindig eszembe jut, hogy miért is nem használom többet? Egyszerűen félek hogy elfogy, annyira szeretem. Az árnyalat neve Vegas Volt, ami egy picit erősebb korallszínű. Tavaszra és nyárra pont ideális. Komolyan többet kellene utána nyúlnom. :D





Clinique Chubby Stick: na ez az a darab, amit bármikor bármihez be lehet vetni. Amúgy is imádom a rúzsceruzákat, de ez mind közül a kedvencem. Az árnyalat neve Super Strawberry, ami egy enyhén lilás szín, arany csillámokkal. Az ajkakon nagyon természetesen mutat, és még ápol is. Igazán kellemes viselet! Szerintem ez volt a legjobb beauty-befektetésem. 

2 megjegyzés:

  1. A Clinique és a Bourjois termékét én is ki szeretném próbálni már egy ideje, de valahogy mindig elbizonytalanodok. Ha elfogynak viszont itthon a BB krémeim, akkor ez a Bourjois lesz a következő :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg csak ajánlani tudom és a Krémmánián is 5 csillagos az értékelése, úgyhogy valóban egy szuper alapozó!

      Törlés