2014. április 24., csütörtök

Nem vált be - Baviphat AC Therapy Éjszakai Krém

Ezúttal nem tesztet szeretnék írni erről a krémről, mert azt már nagyon sokan megtették, hanem inkább néhány személyes gondolatot írnék róla. Mint a címben is látható, nekem ez a termék nem vált be, de ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy másnak ne lenne jó, ez csak az én véleményem. 





Arckrémet vásárolni nem könnyű. Nekem az elvárásaim nézelődés közben a következők voltak: lehetőleg könnyű állagú legyen, problémásabb bőrre is jó legyen illetve ne zsírosodjon tőle még jobban a bőröm. Hosszas gondolkodás és vélemény-olvasgatás után végül erre esett a választásom. Krémmánián igen vegyesek voltak a vélemények róla, így tudtam, hogy nem biztos, hogy nekem is jó lesz majd. 



Alapjában véve az elvárásaimnak megfelelt: könnyű, gél állagú és problémás bőrre ajánlják. Összesen egy hétig használtam, ez alatt az idő alatt voltak pozitív és negatív tapasztalataim is. Kezdjük a pozitívval: aminek nagyon örültem, hogy a pórusaim sokkal kisebbek és mintha tisztábbak is lettek volna. Ez eddig nagyon jó. De akkor jöjjön a negatív: konkrétan már a második napon elkezdett kipattogni tőle a bőröm. Gondoltam biztos elmúlik majd, ezért használtam tovább. Hát nem múlt el, hanem csak tovább jöttek, ezért inkább lemondtam róla.


Nem próbálkozom vele tovább, ennyit nem ér meg. Föl is tettem a Krémmánia eladó oldalára, akit esetleg érdekel itt megnézheti. Komolyan sajnálom, hogy ez lett a vége, de ha csak még rosszabb lesz a bőröm állapota, akkor nem kísérletezek még vele. Ráadásul az összetevők listáján a triclosan nem nagyon szimpatikus. Jelenleg új krémet nézek, most a Bioderma Sebium Global és a La Roche Posay Effacclar Mat között őrlődöm. Majd meglátjuk mi lesz belőle, de arról is mindenképp be fogok majd számolni!

Nektek megvan ez a Baviphat krém? Ti mit tapasztaltatok a használata során?

Orsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése