2014. március 14., péntek

Catrice Defining Blush - Teszt

Szorgalmasan folytatom a Catrice termékek kipróbálását, úgy érzem van mit bőven pótolnom. Mivel súlyos pirosítómániában szenvedek, ezért ennek a beszerzését végképp nem hagyhattam ki. 








Ez a fajta arcpír összesen 6 árnyalatban kapható. Az enyém a 020 Rose Royce elnevezésű, ami egy csodás piszkosabb rózsaszín ezüst mikrocsillámokkal. 



Nagyon tetszik ez az árnyalat, gyönyörű üde arcszínt varázsol. Igaz csillámos, de ez esetben egyáltalán nem probléma, mivel épp csak annyira csillog, hogy adjon egy enyhe ragyogást a bőrnek. 


A pigmentáltsága pedig valami fantasztikus! Mikor kipróbáltam élesben, az ecsetet csak lazán végighúztam rajta, de még így is sok lett. Vigyázni kell vele, mert könnyen bohócpírt készíthetünk vele.


A csomagolása egyszerű, jól záródik, nem nagyon lehet belekötni. Az ára 1099 Ft. Ennyit bőven megér, hiszen tényleg egy határozottan jó terméket kapunk a pénzünkért. 

Összességében örülök, hogy megvettem, szerintem más árnyalatban is be fogok rá ruházni. Remélem a többi szín is van ennyire szuper! Nyugodt szívvel tudom ajánlani mindenkinek, aki egy nem drága, de mégis jó pirosítóra vágyik.

Nektek megvan esetleg? Ha igen, mi a véleményetek róla?

Orsi

3 megjegyzés:

  1. Lehet buta kérdés, de elég tudatlan vagyok smink terén: hogyan válasszam ki a legszebb pirosítót a bőrszínemhez?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hűha, most megfogtál :D Sajnos annyira én sem értek hozzá, viszont azt tudom javasolni, hogy először a világos, rózsásabb árnyalatokkal kísérletezz. Szerintem ezek a színek mindenkinek jól állnak. Például pont ez a Catrice darab is jó választás lehet elsőre.

      Törlés
    2. Köszi a tippet, a Glamour-napokon tervezek egyet beszerezni :)

      Törlés