2014. március 24., hétfő

Első iHerb-rendelésem

Az egész azzal indult, hogy szükségem volt egy szemhéjpúderhez való ecsetkészletre. Úgy gondoltam hogy most inkább benevezek egy drágább, de jobb minőségű készletre. Sok blogot végignéztem hogy ki mit ajánl, míg végül rábukkantam a Bdellium Tools ecseteire.







Ezután jött a keresgélés, hogy honnan tudom a legjobb áron megrendelni. A választásom végül az iHerb webshopra esett, mert másokat is láttam, hogy innen rendeltek és meg voltak vele elégedve. Gondoltam egy próbát megér.



A szállítás egész gyors, 12-én adtam fel a rendelést és 20-án már itt is volt. A csomagolással se volt gond, jól kitömték a dobozt, semmi gond nem volt vele. Így elsőre kipróbálásképp csak ezt az ecsetkészletet rendeltem, illetve minden vásárlás mellé lehet választani egy ingyenes terméket a Freebies menüpont alatt. Én most ezt a gránátalmás ajakápolót szemeltem ki.


A szállítás sajnos nem ingyenes, a legolcsóbb 4$-ba kerül. A legelső rendelésnél azonban minden esetben jár kedvezmény: 5$, de ha 40$ fölött vásároltok akkor 10$. Az én kódom: VCQ383 - ezzel tudjátok érvényesíteni a kedvezményt.

Abban biztos vagyok, hogy nem ez volt az utolsó rendelésem innen, már képzeletben írom is az újabb kívánságlistám. 

Ti rendeltetek már innen? Mik a tapasztalataitok?

Orsi


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése