2014. március 19., szerda

Manicure Of The Day

Ma a kedvenc körömlakk párosomat hoztam bemutatni. Nagyon szeretem ezt a két színt együtt használni, mert szerintem szuperül harmonizál a két lila egymással!











Alapvetően a lila szín egyáltalán nem a kedvencem, nem is hordom se ruhában, se sminkben igazán. Viszont ez a padlizsán lila nagy kedvencemmé vált az utóbbi időben, főleg ezzel a szerintem szuperül passzoló lilás-szürkés lakkal. 



Mindkét lakk Golden Rose, amikkel teljesen meg vagyok elégedve. A lila alap a Rich Color vonalból származik, amik az egyik kedvencemmé nőtték ki magukat. Nem szeretek egy lakkból túl sok réteget felvinni, egyszerűen (sajnos) nincs türelmem hozzá. Ezzel viszont nincs ilyen probléma, egyetlen rétegben is tökéletesen fed, ráadásul a száradási ideje is elég gyors. 



Egyszóval nagyon kedvelem a Golden Rose lakkjait, rengeteg szín és textúra közül válogathatunk, és az áruk is rendben van. Csak ajánlani tudom mindenkinek!

Felhasznált lakkok:
Essence protecting base coat
Golden Rose - Rich Color Nail Lacquer - 27
Golden Rose - Holiday Nail Lacquer - 54
Catrice - Quick Dry & High Shine Top Coat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése