2014. március 4., kedd

OPI - Stay the night - néhány gondolat

Előre leszögezném, hogy nem tesztet szeretnék írni, mert azt már megtették jó néhány oldalon. 

Egyszerűen csak szeretnék hozzáfűzni pár szót az én szemszögemből.















Miről is van szó? Van úgy, hogy az ember lányát egyszer csak elkapja az alkotókedv, hogy ő most valami különlegeset szeretne alkotni. Igen ám, de az is megesik, hogy ez egyáltalán nem sikerül úgy, mint szeretnénk. Mint egy bad hair day - csak manikűrben. Bad manicure day :/ 

Mit lehet ilyenkor tenni? Amíg a hajproblémákra megoldás lehet például egy egyszerű konty vagy lófarok, addig kell lennie egy bármikor bevethető, megbízható körömlakknak. 



Nálam éppen ezt a szerepet tölti be ez az OPI, benne még sosem csalódtam. Róla csak pozitív benyomásaim vannak: gyors száradás, könnyű felvitel, szuper ecset és persze a színe! Tudom, hogy nem a legköznapibb, de hát ízlések és pofonok. Nem érzem magamon furcsának a feketét mert a pink csillámok megtörik az egyhangúságát és így már öröm ránézni. 

Egyszóval én megtaláltam a tökéletes lakkot bad manicure day esetére! 

Nektek esetleg van ilyen bármikor bevethető lakkotok?

Orsi

2 megjegyzés:

  1. Imádom a színét, de sajnos lemaradtam róla. Viszont nálam ugyanezt a szerepet a The Impossible tölti be! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, hogy lemaradtál róla viszont az is egy nagyon szép szín. Ezekkel a homoklakkokkal nem lehet melléfogni :)

      Törlés